

”Timișoara, Brașov și Cluj sunt următoarele trei orașe în care deschiderea de noi magazine în România este o prioritate pentru IKEA South Europe. În ceea ce privește programul investiției, este prea devreme să facem estimări legate de deschiderea magazinului din Timișoara. Echipa de Property & Expansion se află în proces de prospectare de terenuri care să îndeplinească parametrii necesari pentru un magazin nou, precum: acces la mijloace de transport în comun și o bună infrastructură de drumuri, suprafața terenului și o localizare bună, aproape de oraș. Atunci când vom avea noutăți, le vom comunica”, au declarat pentru EVZ Daniela Stoican, PR Manager Romania, IKEA South-East Europe.
În anul financiar 2016 (1 septembrie 2015 – 31 august 2016), magazinul IKEA din România a atins vânzări în valoare de 514.661.610 lei (fără TVA), în creștere cu 21,2% față de anul financiar precedent.
Numărul total de produse cumpărate a fost de 17,3 milioane. Un număr de 3,2 milioane de oameni au vizitat magazinul și 6,6 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul IKEA.ro