

Dacă TikTok va ajunge să îl lanseze pe scară largă, chatbot -ul AI ar putea „schimba radical căutarea și navigarea” în aplicație, potrivit lui Daniel Buchuk de la Watchful Technologies, o companie care detectează acest tip de schimbări viitoare în aplicații pentru companiile din Fortune 500.
În capturile de ecran ale testului pe care Buchuk le-a împărtășit cu The Verge, Tako se află deasupra pictogramei de profil TikTok, în dreapta unui videoclip. Atingându-l, se deschide un ecran de chat, unde robotul pare capabil să răspundă la o gamă largă de întrebări. Nu este clar ce model de inteligență artificială folosește TikTok pentru a-l alimenta pe Tako.
Inteligența Artificială Tako va afișa sugestii pentru a ajuta un utilizator să înceapă o conversație cu robotul. Potrivit lui Buchuk, „dacă mă uit la videoclipuri cu mâncare și întreb de o rețetă, voi primi videoclipuri TikTok legate de rețetă sau dacă întreb de expoziții de artă bune în Paris, va afișa videoclipuri alături de o listă de sugestii în răspuns”.
O întrebare sugerată de Tako într-o captură de ecran spune: „Care este semnificația încoronării regelui Charles al III-lea?”.
După cum a observat avocatul Josh Gerben, TikTok a depus recent o cerere de înregistrare a mărcii comerciale pentru „software-ul chatbot” numit Tako, ceea ce sugerează că firma se pregătește pentru o lansare mai largă. Nu ar fi prima aplicație de social media care să alăture „trand-ului” cu chatboți în ultimele luni. În aprilie, Snapchat a pus botul My AI la dispoziția tuturor gratuit, iar Mark Zuckerberg a declarat recent investitorilor Meta că dorește să „introducă agenți AI în miliarde de oameni”.
Un purtător de cuvânt al TikTok, Zachary Kizer, a numit chatbot -ul „un experiment limitat” și a declarat pentru The Verge că în prezent nu este disponibil pentru utilizatorii din America de Nord sau Europa. Într-un tweet, compania a spus că testul este doar în Filipine, scrie theverge.com.