Telekom are singurul magazin din ţară unde românii se pot îmbulzi fără teamă de Covid
- Iuliu Vlădescu
- 15 octombrie 2020, 10:02
La semafor, la lift, la teleferic, la coadă la supermarket, în parc, în autobuz şi în restaurant, pe aeroport, plajă şi Vârful Moldoveanu, românii SE ÎMBULZESC şi asta le provoacă frustrare, nemulţumire, insatisfacţie, nefericire, reacţii adverse şi limbaj nepotrivit, ca să nu mai vorbim de meme-uri, glume pe Facebook şi motive de ironii şi bancuri în media.
Atât s-a putut – ar zice orice român fatalist, dar Gabriel Trăistaru, Director Divizia Digitalizare în cadrul Telekom Romania, a decis că se poate mai mult şi dacă românilor le place să se îmbulzească, atunci să fie loc şi spaţiu!
VIRTUAL.
Exact, în plină nebunie cu închiderile de mall-uri şi magazine, Telekom Romania a „lărgit” spaţiul în magazinul virtual MyAccount astfel încât să poată intra acolo cam jumătate din populaţia ţării deodată. Virtual, evident, adică pe internet, în siguranţă, fiecare din locul lui, fără pericol de contaminare, fără apropiere, fără efort şi pierdere de vreme.
MY ACCOUNT.
Numărul de conturi noi în aplicaţia MyAccount Telekom aproape că s-a dublat în perioada aprilie-iunie, iar numărul de utilizatori activi a crescut de 2,5 ori, comparativ cu acelaşi interval al anului trecut, iar instalările aplicaţiei cu 77% în perioada menţionată. Şi plăţile online s-au dublat, ca număr.
Se poate spune că românii s-au îmbulzit în magazinul MyAccount fără probleme, fiind, CULMEA, serviţi toţi în acelaşi timp. Adio cozi, adio distanţare socio-fizică, clic-clic şi pac! ai plătit factura, clic-clic şi pac! ai schimbat serviciul sau ai luat un alt telefon sau ce treabă ai acolo.
„Pentru că voi, românii, să puteţi să vă rezolvaţi treburile din trei clicuri, ca să zic aşa, noi muncim de trei ani, sub umbrela strategiei noastre de digitalizare şi simplificare.
Sănătatea clienţilor noştri, siguranţa şi calitatea operaţiunilor realizate online au reprezentat şi reprezintă priorităţi pentru noi în această perioadă, drept urmare am simplificat modul de interacţiune cu produsele şi serviciile pe care le oferim. Ne-ar ajuta orice comentariu sau recoandare de îmbunătăţire, să ştim ce vă doriţi”, spune Gabriel Trăistaru, directorul diviziei de digitalizare din cadrul Telekom România.
Membrii diviziei Digitale din cadrul Telekom au lucrat aproape non-stop în primăvară pentru a ajusta parametrii MyAccount astfel încât să facă faţă afluxului subit de utilizatori.
Folosind MyAccount, clienţii Telekom Romania au la dispoziţie toate serviciile într-un singur loc, precum: reînnoirea planului de servicii, activarea şi plata facturii electronice, activarea şi dezactivarea roamingului sau al extraopţiunilor, restricţionarea numărului de telefon, în cazul pierderii telefonului, recuperarea codului PUK, rezolvarea eventualelor deranjamente şi preluarea sesizărilor. Aplicaţia mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă pentru orice client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play şi App Store.
Gabriel Trăistaru şi echipa sa nu-şi fac probleme cu spaţiul disponibil în MyAccount.
„Avem loc pentru toți românii, MyAccount poate susţine milioane de utilizatori simultan, Telekom are centre de date la Bucureşti, Braşov şi Cluj Napoca, magistrale de fibră optică în toată ţara, deci oricât de mare ar fi îmbulzeala, a se citi traficul, e loc pentru toată lumea.”
Şi nu trebuie să stai la coadă!
Articol sustinut de TELEKOM