Surprize mari la Chefi la cuțite. Mulți își pierduseră speranța

Surprize mari la Chefi la cuțite. Mulți își pierduseră speranțaChefi la cuțite. Sursa foto Facebook

Mulți fani au fost dezamăgiți de noul juriu de la „Chefi la cuțite” și nu s-au mai uitat la emisiune, dar se pare că decizia acestora nu i-a afectat pe producătorii de la Antena 1. Abia după o lună și jumătate de când a început noul sezon, show-ul culinar a reuşit să ocupe primul loc, pe un segment de audienţă, pe toată durata emisiunii.

Chefi la cuțite a rupt audiența

Comparativ cu Pro TV, diferența este de doar câteva mii de telespectatori, însă este o mare reușită, ținând cont că este pentru prima dată când, emisiunea rămasă fără chefii Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea, este pe primul loc după media pe tot intervalul show-ului.

Chefi la cuțite

Sursa foto: Instagram

Ediţia Chefi la cuţite de 1 mai a fost difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20.30-24.02. Tot în același interval pe Pro TVse difuza Las Fierbinţi şi Survivor, pe Kanal D serialul turcesc ,,O Dragoste” şi cu semifinala Champions League dintre Borussia Dortmund şi PSG.

Potrivit Antena 1, în minutul de aur: „22:04, 1 milion de telespectatori au urmarit la Antena 1 aşteptarea tensionată a farfuriilor pe banda care aduce verdictele battle-urilor”.

Chefi la cuțite

Sursa foto: Chefi la cuțite/ Instagram

Un milion de telespectatori, martori la battle

Un milion de telespectatori au fost martori la momentul tensionat al judecării farfuriilor pe banda rulantă. Echipa lui Chef Alexandru Sautner a câștigat prima bătălie din sezonul 13 al emisiunii. „Echipa galbenă a câștigat battle-ul din această seară”,a fost postarea făcută de Antena 1 pe Instagram.

Antena 1: „Chefi la cuţite s-a impus ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial, înregistrând 4.9 puncte de rating şi 18.6% cotă de piaţă„. Asta înseamnă în cifre absolute, aproape 230.000 de telespectatori din acest segment.

Antena 1 n-a avut concurență

În acelaşi timp, spune Antena 1, „postul concurent ProTV a obţinut 4.7 puncte de rating şi 17.8% cotă de piaţă„. În cifre absolute, pe Pro TV media pe interval a fost de aproape 220.000 de telespectatori.Practic, emisiunea culinară de la Antena 1 a avut, pe publicul comercial 21-54 de ani urban, cu 10.000 de telespectatori mai mulţi decât Pro TV, potrivit paginidemedia.