Surprize mari la Chefi la cuțite. Mulți își pierduseră speranța
- Emma Cristescu
- 6 mai 2024, 19:03
Mulți fani au fost dezamăgiți de noul juriu de la „Chefi la cuțite” și nu s-au mai uitat la emisiune, dar se pare că decizia acestora nu i-a afectat pe producătorii de la Antena 1. Abia după o lună și jumătate de când a început noul sezon, show-ul culinar a reuşit să ocupe primul loc, pe un segment de audienţă, pe toată durata emisiunii.
Chefi la cuțite a rupt audiența
Comparativ cu Pro TV, diferența este de doar câteva mii de telespectatori, însă este o mare reușită, ținând cont că este pentru prima dată când, emisiunea rămasă fără chefii Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea, este pe primul loc după media pe tot intervalul show-ului.
Ediţia Chefi la cuţite de 1 mai a fost difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20.30-24.02. Tot în același interval pe Pro TVse difuza Las Fierbinţi şi Survivor, pe Kanal D serialul turcesc ,,O Dragoste” şi cu semifinala Champions League dintre Borussia Dortmund şi PSG.
Potrivit Antena 1, în minutul de aur: „22:04, 1 milion de telespectatori au urmarit la Antena 1 aşteptarea tensionată a farfuriilor pe banda care aduce verdictele battle-urilor”.
Un milion de telespectatori, martori la battle
Un milion de telespectatori au fost martori la momentul tensionat al judecării farfuriilor pe banda rulantă. Echipa lui Chef Alexandru Sautner a câștigat prima bătălie din sezonul 13 al emisiunii. „Echipa galbenă a câștigat battle-ul din această seară”,a fost postarea făcută de Antena 1 pe Instagram.
Antena 1: „Chefi la cuţite s-a impus ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial, înregistrând 4.9 puncte de rating şi 18.6% cotă de piaţă„. Asta înseamnă în cifre absolute, aproape 230.000 de telespectatori din acest segment.
Antena 1 n-a avut concurență
În acelaşi timp, spune Antena 1, „postul concurent ProTV a obţinut 4.7 puncte de rating şi 17.8% cotă de piaţă„. În cifre absolute, pe Pro TV media pe interval a fost de aproape 220.000 de telespectatori.Practic, emisiunea culinară de la Antena 1 a avut, pe publicul comercial 21-54 de ani urban, cu 10.000 de telespectatori mai mulţi decât Pro TV, potrivit paginidemedia.