SCANDAL IMENS cu Poliția Rutieră. BAXURI de suc contra PROTECȚIE. Sponsorizarea Coca-Cola și RELAȚIA cu șeful forțelor de ordine, în vizorul DNA
Editura Evenimentul si Capital

SCANDAL IMENS cu Poliția Rutieră. BAXURI de suc contra PROTECȚIE. Sponsorizarea Coca-Cola și RELAȚIA cu șeful forțelor de ordine, în vizorul DNA

Autor: | | 1 Comentarii | 7343 Vizualizari

Relația de sponsorizare dintre firma Coca Cola și Serviciul Poliției Rutiere din județul Timiș este anchetată de DNA. Mai mulți șefi ai instituției statului au ajuns în judecată, pentru infracțiuni de corupție, potrivit rechizitoriului întocmit de procurori. Filmul presupusei înțelegeri spune o poveste despre protecția mai-marilor companiei și un denunț din interiorul forțelor de ordine.

Procurorii DNA au început să cerceteze relația apropiată dintre Coca Cola și Serviciul Poliției Rutiere după denunțul agentului Dorin Duma, arată jurnaliștii de la Press Alert. Polițistul explica modul în care decurgea relația de sponsorizare. Din ordinul șefului din momentul respectiv al structurii de poliție, comisarul șef Marcel Crăciunescu, s-a folosit de relația cu Coca Cola pentru a transporta la firma soției lui produsele primite de IPJ Timiș - Serviciul Poliției Rutiere.

„În schimbul furnizării în mod gratuit de produse ale companiei Coca-Cola către I.P.J. Timiș – Serviciul Poliției Rutiere, șoferii acestei companii dar și angajații din conducerea acesteia beneficiază de protecție și sprijin din partea șefului S.P.R. – Crăciunescu Nicușor Marcel. În urma verificărilor la S.C. Coca-Cola HBC România, în urma răspunsului primit de la acestă societate a rezultat că a încheiat cu Inspectoratul de Poliție Județean Timiș două contracte de de sponsorizare, respectiv cu numerele 074/11.02.2013, pentru perioada 01.01.2013 – 31.12.2013 și 0004/03.01.2014 pentru perioada 01.01.2014 – 31.12.2014. În baza acestor contractre de sponsorizare S.C. Coca-Cola HBC România a furnizat produse comercializate de societate către I.P.J. Timiș, respectiv 33 baxuri/lună însemnând 396 baxuri pe an la o valoare de 7.817,04 lei, pentru fiecare an. Valoarea totală a produselor cu care această societate a sponsorizat I.P.J. Timiș în baza celor două contracte a fost de 15.634,08 lei”, potrivit rechizitoriului procurorilor DNA.

Ca parte din anchetă, parchetul anticorupție a interceptate o discuție la telefon, purtată de comisarul șef Marcel Crăciunescu și directorul general al Coca Cola Timișoara, Gheorghe Ursuț.

„Acesta îl întreabă pe Crăciunescu Nicușor Marcel dacă poate să îl ajute prin a-și folosi influența pe lângă comandanții Poliției Locale din cadrul Primăriei Timișoara, pentru a nu fi sancționat contravențional sau pentru a-și recupera mașina ridicată fără să plătească deoarece ” am făcut greșeala să parchez privat (n.r. autoturismul personal) undeva (…)” și ”voiam să mă ajutați într-o problemă dacă puteți (…)”. Crăciunescu Nicușor Marcel este de acord să îl ajute în această problemă personală și îi spune că ” (…) trebuie să ne întâlnim și să stăm de vorbă dacă e o problemă care vă interesează în zona aia”, au arătat procurorii.

Întregul caz este disponibil AICI.

Pagina 1 din 1



Stirile zilei

Alte articole din categoria: Justiţie

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI

Articole salvate