Cu Lexus RX 350 cumperi un SUV, dar primesti la pachet o limuzina, un centru de comanda high-tech si o sala de concerte.
Din afara, Lexus RX 350 inspira respect. Se vede cu ochiul liber. Paznicii risca sa-si rupa gatul cand se precipita sa-ti elibereze un loc de parcare din stransoarea tevilor, bolovanilor sau lazilor pe care le folosesc pentru a bloca peticul de asfalt de langa rigola.
Politistii isi aduc aminte ca trebuie sa se faca utili si, mai ales, abandoneaza aerul de primadona a intersectiilor ambuteiate. In fine, ceilalti soferi renunta de buna-voie sa se mai dea cocosi.
Cu minim de efort
De la volan sau de pe unul dintre locurile pasagerilor, aratosul SUV japonez cheama spre reflectie. Aproape nimic din ceea ce ar putea sa-ti ofere o masina nu lipseste. Putere. 276 de caluti fornaie linistiti in cea mai mare parte a timpului, dar sunt mai mult decat bucurosi sa necheze fericiti atunci cand e nevoie.
Siguranta. Sisteme si parasisteme te asista si intervin in orice moment de neatentie. O baterie de airbaguri e in stand-by. Confort. Suspensia pneumatica inteligenta ajusteaza singura sau la cererea ta garda la sol. Scaunele incapatoare cu multiple reglaje electrice, incalzite si acoperite in cea mai fina piele te primesc ca pe un seic.
Totul pare sa functioneze cu minim de efort. Geamurile, trapa, chiar si hayonul se deschid si se inchid printr-o simpla apasare de buton. Mersul inapoi e usurat de prezenta unei camere care afiseaza pe display-ul central imagini si ghidaje pentru o garare sigura si facila.
Prin intermediul monitorului cu touch screen se mai pot controla sistemul de navigatie, instalatia de aer conditionat, conexiunea bluetooth, computerul de bord si, mai cu seama, instalatia audio cu DVD player Mark Levinson.
Cei 240 de wati disponibili prin 11 incinte acustice iti pot susura in ureche dupa o zi dificila sau iti pot sparge capul daca te simti intr-o dispozitie mai razboinica.
Cu maximum de report
Exista si cateva minusuri. Directia nu are cel mai bun feedback, iar tinuta de drum, impecabila in linie dreapta, devine modesta pe pasajele virajate. In plus, e evident, tichetul de acces spre sala de concerte costa ceva mai mult decat si-ar permite un om obisnuit. Numai ca intotdeauna urmeaza un report la 6 din 49.