Smart FM are aproape de două ori mai mulți ascultători decât în vară si are cel mai valoros public de radio

Cele mai recente măsurători ale audienţei radio, respectiv valul de toamnă, realizat în perioada 29 august – 18 decembrie 2016 de IMAS, au sosit. Conform măsurătorilor, Smart FM este un radio în plină expansiune: comparativ cu valul de vară, Smart FM a crescut de la 9.500 de ascultători zilnic la aproape 17 000, în Bucureşti, în rândul publicului comercial. Totodată, cota de piaţă a radioului deţinut de Marius Tucă a crescut de patru ori.

La nivelul întregului public, Smart Fm are, în medie, 21 000 de ascultatori zilnic, comparativ cu 16 000, în perioada verii.

Smart Fm are și cel mai educat public dintre toate radiourile de pe piață:

– 77,5% dintre ascultătorii Smart FM au vârste cuprinse intre 18 si 49 de ani (publicul comercial);

– 92,26% dintre ascultători au studii universitare și post universitare , intre care 92,02% fac parte din categoria ESOMAR AB (Manageri și profesioniști);

– 92,77% dintre ascultători sunt activi profesional;

– 62.54% este public feminin.

Smart FM a depăşit în audienţă radiouri multe alte posturi cu vechime pe piaţa radio. Menţionăm că, în noiembrie 2016, postul nostru a împlinit un an de când a fost preluat de Marius Tucă.  Mulţumim “neascultătorilor” noştri pentru această reuşită.