Secretele ANGAJATORILOR. Cum să te comporţi la LOCUL DE MUNCĂ

Secretele ANGAJATORILOR. Cum să te comporţi la LOCUL DE MUNCĂ

Bazată mult pe aparenţe, societatea din ziua de azi tinde să-i preţuiască pe cei extrovertiţi şi ignoră posibilitatea ca o persoană timidă să fie extrem de eficientă din punct de vedere profesional.

Încă de pe băncile şcolii, tinerii se obişnuiesc cu ideea că, pentru a fi apreciaţi la adevărata valoare, trebuie să fie cât mai vorbăreţi. Mai târziu, relaţiile interumane de la locul de muncă şi dorinţa de avansare în funcţie îi determină pe angajaţi să înveţe să-şi suţină cât mai tare şi convingător opiniile.

Chiar dacă aptitudinile de lider sunt extrem de apreciate, psihologii susţin că introvertiţii pot fi chiar mai eficienţi la locul de muncă. Asta pentru că, spun ei, atitudinea extrovertită pe care oamenii încearcă să o afişeze  le reduce, treptat, capacitatea de a duce singuri la bun sfârşit o sarcină de lucru.

Aşadar, vorbăreţii se vor aştepta mereu să primească ajutor, în treburile pe care le au de rezolvat la slujbă, de la colegii cu care discută toate problemele, zi de zi. Asta duce la un comportament non-productiv, adaugă psihologii, citaţi de businessinsider.com.

Ne puteți urmări și pe Google News

În ultima vreme, specialiştii în recrutare au început să organizeze grupuri de lucru în cadrul cărora membrii departamentelor de resurse umane din marile companii să înţeleagă că introvertiţii pot deveni angajaţi de top.