Se schimbă cardurile. Informații importante pentru clienții acestei bănci din România

Se schimbă cardurile. Informații importante pentru clienții acestei bănci din RomâniaCard bancar. Sursa foto: Pixabay

Clienții unei bănci mari din România nu vor putea folosi cardurile începând cu 1 martie.

Banca Transilvania și OTP Bank România au anunțat că vor deveni aceeași bancă începând din 28 februarie. În acest sens, între 28 februarie și 2 martie se vor derula mai multe lucrări tehnice. Clienții vor putea folosi vechile carduri până la începutul lunii martie.

Vechile carduri nu vor mai putea fi folosite

Banca Transilvania și OTP Bank România au făcut precizări importante legate de accesarea serviciilor și produselor oferite.

„Preocuparea celor două bănci este ca operațiunile să aibă impact cât mai redus asupra clienților”, au anunțat reprezentanții celor două bănci.

Conform anunțului, clienții OTP pot efectua tranzacții prin OTP Bank România până vineri, 28 februarie, ora 12.00. Acestea vor  putea fi realizate în unități sau prin intermediul aplicațiilor.

Cum trebuie să procedeze clienții

Cardurile OTP Bank România vor funcționa până sâmbătă, 1 martie, ora 21:30. Începând de duminică, 2 martie, ora 7:00, clienții OTP Bank vor putea folosi cardurile Băncii Transilvania, care vor înlocui vechile cardurile OTP Bank.

De luni, 3 martie, aceștia vor avea acces la  toate serviciile și produsele Băncii Transilvania.

Clienții OTP au fost îndemnați să preia și să activeze cardul BT.

Pentru a-l folosi (fizic sau digital prin BT Pay), aceștia trebuie să-l activeze la un bancomat BT. Aplicația BT Pay poate fi descărcată din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.

Banca Transilvania

Banca Transilvania. Sursa foto: Arhiva EVZ

Carduri noi pentru clienții acestei bănci. Ce pericole ar putea să apară

Cele două bănci recomandă prudență maximă în privința mesajelor primite în această perioadă. Clienții au fost avertizați că există riscul ca unele persoane rău intenționate să încerce să imite mesajele venite din partea BT/OTP Bank România.

BT a subliniat că nu va solicita niciodată informații precum contul bancar, datele de logare sau ale cardului prin intermediul telefonului. De asemenea, reprezentanții acestei bănci au subliniat că nu se vor solicita transferuri sau completarea datelor personale/bancare prin diferite link-uri.

În plus, clienții trebuie să știe că banca nu le va recomanda o aplicație care permite controlul de la distanță al telefonului sau laptopului.  În ultimii ani, numărul cazurilor de înșelăciune prin telefon a crescut semnificativ.

Recomandările noastre