Editura Evenimentul si Capital

Românii au ales aseară „Vocea”. Scor strâns de audiență!

Autor: | | 0 Comentarii | 172 Vizualizari

„Vocea României” de la ProTV și „X Factor” de la Antena 1 și-au împărțit publicul

Vocea României s-a situat pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, fiind lider pe intervalul orar 20:30 – 22:55. Cea de-a doua ediție fin sezonul al patrulea a Vocii a reușit a reuşit să aducă în faţa televizoarelor 2,5 milioane de români în minutul de aur.

În intervalul de difuzare 20:30 – 22:55, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider detașat cu o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 27,6% share. Locul doi a fost ocupat de Antena 1 cu 9,3 puncte de rating și 21,2% share. La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu o audiență medie de 10,1 puncte de rating și 20,4% share, al doilea post clasat fiind Antena 1 cu o audiență medie de 9,0 puncte de rating și 18,3% share. La nivel național, PRO TV câştigă şi de această dată locul întâi cu o audiență medie de 9,2 puncte de rating și 19,1% share, iar Antena 1 se clasează pe locul secund cu 7,6 puncte de rating și 15,6% share.

Mircea Badea a jignit-o in ULTIMUL HAL pe Viorica Dancila! Asa ceva nu s-a mai intamplat! Ce a putut sa zica realizatorul TV

Pagina 1 din 1





Stirile zilei

Alte articole din categoria: Social

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI