”Revoluție” la Poștă, după 40 de ani. Coletele se vor ridica doar cu buletinul
- Maria Dima
- 16 noiembrie 2017, 19:15
Cei care au ales să li se livreze coletele venite prin Poșta Română la o altă adresă decât cea de domiciliu, vor fi identificaţi numai în baza unui act de identitate valid.
Măsura vine după ce, pe reţelele de socializare, şi ulterior în presă, a circulat povestea unui client al Poştei Române căruia i-a fost condiţionată ridicarea coletului de la un oficiu poştal din Târgu Mureş, de prezentarea unei adeverinţe de la serviciu care să ateste locul acestuia de muncă. Adeverinţa i-a fost solicitată de către oficiantul poştal, ca urmare a opţiunii clientului de a primi coletul la locul de muncă.
Oficialii Poștei au transmis că problema nu este singulară şi derivă din interpretarea zeloasă a unei norme vechi de 40 de ani. ”Începând de astăzi, această prevedere nu mai există, în Poşta Română, ca urmare a unei decizii ferme a managementului companiei şi a unei analize corecte făcute de grupul de lucru mandatat să actualizeze instrucţiunile şi normele de lucru ale Poştei Române. La Poşta Română trebuie să schimbăm, în primul rând, mentalităţi. Se lucrează cu norme învechite. De aceea, încă din primele zile, în calitate de Director General, am dispus analizarea şi actualizarea acestor norme. Confortul clienţilor, timpul redus de aşteptare şi respectul faţă de aceştia sunt priorităţi ale Poştei Române”, a transmis Elena Petraşcu, director general al Poştei Române.
Astfel, începând de astăzi, clienţii nu vor mai pierde timp pentru a prezenta date sau acte suplimentare de identificare, atunci când optează pentru livrarea coletului la altă adresă decât cea de domiciliu. În cazul predării pe bază de împuternicire se mai înscriu, suplimentar, şi datele de idenficare ale destinatarului.
„Odată cu schimbarea managementului Poştei Române, la nivelul companiei a fost înfiinţat un grup de lucru care se ocupă, în prezent, şi de schimbarea şi îmbunătăţirea unor astfel de norme. Acesta lucrează la reproiectarea instrucţiunilor de lucru în sensul simplificării normelor şi procedurilor. Acestea trebuie să fie facile, uşor de utilizat de către salariaţii companiei din front-office şi din back-office. Vrem să uşurăm modul de lucru în relaţia cu clienţii Poştei Române”, a informat și Gina Budeanu, director Direcţia Strategii şi Politici de Dezvoltare, Poşta Română.