Se schimbă la Coca-Cola. Noua băutură, lansată doar în anumite zone

Se schimbă la Coca-Cola. Noua băutură, lansată doar în anumite zone Sursa foto; Dreamstime

Rețeta se schimbă la cea mai cunoscută băutură la nivel mondial, Coca-Cola. Producătorii vin cu schimbări semnificative menite să facă băutura și mai atractivă pentru consumatori. Noua versiune a fost deja lansată, însă nu este disponibilă decât în anumite părți ale lumii.

Rețeta se schimbă la Coca-Cola, una dintre cele mai cunoscute băuturi carbogazoase din lume. Producătorii au decis să lanseze o nouă variantă a produsului. De altfel, unul dintre sortimentele Coca-Cola bazate pe noua rețetă a fost lansat deja în America.

De altfel, în lunga sa istorie, Coca-Cola a avut mai multe astfel de initiative menite să aducă produsul în pas cu vremurile. Compania a lansat diverse sortimente, în ton cu moda, încercând, în același timp să mențină gustul.

Timpul a trecut, iar acum produsul se schimbă din nou. Se dorește ca noua formulă să reprezinte o inovație, fără a afecta aroma și gustul cu care s-au obișnuit consumatorii. Și care au făcut din Coca-Cola cea mai populară băutură din lume.

Ne puteți urmări și pe Google News

Rețeta se schimbă în consens cu noile preocupări pentru sănătate ale consumatorilor. Astfel, producătorii au răspuns cerințelor celor care vor să adopte un stil sănătos de viață. Dar care doresc, în același timp să consume băutura preferată.

O astfel de soluție a fost, la momentul respectiv Coca-Cola Zero, băutura care nu conține zahăr.

Coca cola într-o nouă variantă

Coca-Cola. Sursa foto: Dreamstime

Rețeta se schimbă la Coca-Cola

Rețeta se schimbă, din nou. Consumatorii nu mai par să se mulțumească doar cu Coca-Cola Zero. Ei cer mai mult de atât. Drept urmare, producătorii au lansat o campanie de marketing menită să le descopere dorințele. Campania se intitulează „Cea mai bună Coca-Cola Zero Zahăr de până acum?”.

Publicul consumator este invitat să participe la dezbaterea despre noul produs și să îl încerce. Ulterior consumatorii sunt invitați să-și spună opinia despre noua băutură. Rețeta se schimbă, iar consumatorii vor fi solicitați să-și spună părerea.

Campania va explora preferințele consumatorilor printr-un spot TV captivant. În spațiul public vor fi lansate afișe și îndemnuri menite să coopteze tot mai mulți influenceri și creatori de conținut. Reprezentanții Coca-Cola doresc să atragă atenția cât mai mult, în special pe rețelele de socializare. Noul loc în care se produc mai toate dezbaterile importante, după cum relatează CNN.