Hocus-pocus: Renault transformă noul Logan în Symbol

Hocus-pocus: Renault transformă noul Logan în Symbol

Renault a trecut gama Symbol de pe arhitectura vechiului model Clio II pe cea a berlinei low-cost Dacia Logan. Astfel, noul Logan 2 a devenit, cu o minimă digresiune estetică, noul Symbol.

Gama low-cost pregătită pentru relansarea mărcii Dacia (în 2004) s-a dovedit probabil mai importantă decât s-au aşteptat înşişi responsabilii Renault. Pe pieţele unde marca românească nu este prezentă, modelele Dacia sunt comercializate de multă vreme cu sigla producătorului auto francez.

Din această toamnă, Dacia face un pas important înainte. Renault a trecut gama Symbol de pe arhitectura vechiului model Clio II pe cea a berlinei low-cost Dacia Logan. Astfel, noul Logan 2 a devenit, cu o minimă digresiune estetică, noul Symbol.

Acestea sunt primele imagini oficiale cu noul Renault Symbol, autoturism care va fi expus, în premieră, la Salonul auto de la Istanbul. Symbolul etalează o mască frontală inspirată de Clio IV şi o bară de protecţie diferită de cea montată pe Logan 2. Blocurile optice au rămas însă neschimbate.

Ne puteți urmări și pe Google News

Deocamdată, nu sunt disponibile imagini din cabină. Informaţiile oficiale punctează însă faptul că noul Symbol va fi disponibil cu un pachet mai bogat de echipări, între care şi noul sistem Renault MediaNav.

Gama de motorizări o va replica pe cea propusă de Dacia Logan 2, inclusiv în ceea ce priveşte noua unitate turbo pe benzină (cu trei cilindri) 0.9 TCe (asamblată la Mioveni şi exportată în Turcia).

Renault va începe comercializarea noului Symbol în prima parte a anului viitor. Mai întâi în Turcia, apoi în Algeria şi Tunisia.

Dată fiind asemănarea până aproape de identificare cu Logan 2, berlina Renault n-ar mai avea ce căuta, din 2013, pe piaţa din România.

CITEŞTE ŞI:

Dacia ieftineşte noile modele

Dacia trasează fără echivoc diferenţa dintre Logan şi Sandero

Cât va costa noul model Dacia Logan 2

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/_0MTZ1VX5so" frameborder="0" height="315" width="633"></iframe>