Emisiunile TV cu cele mai mari audiențe. La ce se uită românii

Emisiunile TV cu cele mai mari audiențe. La ce se uită românii Sursa foto: Dreamstime.com

Săptămâna trecută a adus modificări substanțiale în clasamentul programelor TV cele mai vizionate ale săptămânii. Vocea României e în top, alături de serialul Las Fierbinți și Chefi la cuțite.

La audiențe, ediția de vineri, 6 octombrie, a emisiunii Vocea României a obținut cel mai mare număr de telespectatori pe două segmente. Atât publicul din orașe, cât și pe segmentul comercial 21-54 de ani urban.

Cele mai mari audiențe pe timpul săptămânii

La nivel național, serialul Las Fierbinți își menține poziția de lider. Cele trei episoade difuzate au înregistrat audiențe impresionante, în jurul valorii de 1,7 milioane de telespectatori pe minut.

De asemenea, emisiunea Vocea României a obținut un rezultat remarcabil, cu aproximativ 1,4 milioane de telespectatori în ediția de vineri. Și cele patru ediții ale emisiunii Chefi la cuțite au avut audiențe solide, variind între 1,2 și 1,3 milioane de telespectatori.

Ne puteți urmări și pe Google News

Serialele Clanul de pe Pro TV și Lia de pe Antena 1 au atras un public de peste un milion de telespectatori. Vocea României a dominat clasamentul programelor TV în orașe. A atras peste 800.000 de telespectatori în medie pe minut.

Pe locurile următoare se află episoadele din serialul Las Fierbinți de marți, 3 octombrie, și două ediții Chefi la cuțite. Edițiile Chefi la cuțite și episoadele din Las Fierbinți au înregistrat între 700.000 și 760.000 de telespectatori în mediul urban.

Vocea României, detalii din culise. Cum pot câștiga concurenții marele premiu

Sursa foto: arhiva EVZ

Practic, primele opt poziții în clasamentul programelor urmărite în orașe sunt ocupate de Vocea României (cu cel mai mare număr de telespectatori) și de episoadele din Las Fierbinți și edițiile Chefi la Cuțite de pe Antena 1.

Serialul Lia a înregistrat o ușoară creștere a audienței în această săptămână. Episodul de joi a depășit jumătate de milion de telespectatori. În același timp, emisiunea iUmor a înregistrat o scădere a audienței, coborând sub 400.000 de telespectatori în mediul urban.

Vocea României a dominat și publicul comercial

Pe segmentul comercial, emisiunea Vocea României a atras cei mai mulți telespectatori. Aproape 400.000 de persoane din acest segment, la fel ca și episodul din joi al serialului Las Fierbinți.

Cea mai populară ediție a emisiunii Chefi la Cuțite a înregistrat 380.000 de telespectatori.

Săriți de pe Fix, emisiunea difuzată joia pe Pro TV, a avut o medie de aproape 300.000 de telespectatori din zona comercială, similar cu episodul din Clanul. Pe segmentul comercial, show-ul Imperiul Leilor a înregistrat aproximativ 200.000 de telespectatori.