PRO TV și-a spulberat concurența în timpul meciului România - Ucraina. Date incredibile de audiență

PRO TV și-a spulberat concurența în timpul meciului România - Ucraina. Date incredibile de audiențăPRO TV. Sursa foto: Arhiva EVZ

PRO TV și-a spulberat concurența în timpul meciului România - Ucraina. Meciul dintre România şi Ucraina, difuzat luni, a fost lider absolut de audienţă la Pro TV în intervalul orar 16:00 - 17:51. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, postul de pe Pache Protopopescu avea 14.8 puncte de rating şi 65.2% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 1.9 puncte de audienţă şi 8.3% share.

De-a lungul difuzării, aproape 2,8 milioane de români s-au bucurat de spectacol, iar în minutul de aur, la ora 17.50, peste 3.7 milioane de telespectatori erau în faţa televizoarelor.Golurile marcate de Stanciu, în minutul 29, respectiv de Marin şi Drăguş, în minutele 53 şi 57 au adus trei puncte esenţiale pentru viitorul Naţionalei.

Euro 2024

România - Ucraina Sursa foto: Facebook

Pro Arena, în topul preferințelor

Adversarele din grupă, Belgia şi Slovacia s-au confruntat de la ora 19:00, iar marea surpriză s-a produs. În minutul 7, Schranz a marcat singurul gol al meciului, iar Slovacia a obţinut primele puncte de la turneul final.Seara s-a încheiat cu meciul din grupa D, dintre Austria şi Franţa. Franţa s-a impus printr-un autogol marcat de Wober, în minutul 38, trecând la şefia grupei, alături de Olanda, cu câte trei puncte.

Euro 2024

Belgia - Slovacia (0-1) Sursa foto: X

Victoria Slovaciei, înregistrată în faţa Belgiei a plasat Pro Arena în topul preferinţelor celor de acasă, în intervalul orar 19:03 - 20:49. Meciul a înregistrat, în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, 3.7 puncte de rating şi 16.0 cotă de piaţă.

Pro Tv, lider absolut de audiență

Meciul dintre Austria şi Franţa, de la Pro TV, i-a ţinut pe români în faţa televizoarelor şi a fost lider absolut de audienţă, în intervalul orar 22:00 – 23:56. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV avea 9.5 puncte de rating şi 36.4% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 4.3 puncte de audienţă şi 16.7% share. De-a lungul difuzării, 1.5 milioane de români urmăreau prestaţia celor două echipe, iar în minutul de aur, la ora 22.34, peste 1,8 milioane de telespectatori trăiau emoţia jocului.

Telespectatorii s-au uitat și la Studio Euro

Primul Studio EURO al zilei, cel din intervalul orar 17:59 - 18:57, în care au fost trase concluziile după meciul României, a fost lider absolut de audienţă. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, postul de pe Pache avea 10.6 puncte de rating şi 49.9% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 2.1 puncte de audienţă şi 10.0% share. De-a lungul difuzării, peste 1,6 milioane de români urmăreau analiza realizată de cei din Studio, iar în minutul de aur, la ora 18.03, aproape 2,2 milioane de telespectatori.

Studioul EURO a fost lider absolut de audienţă în intervalul 24:02 – 25:02. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 3.4 puncte de rating şi 28.5% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea 2.1 puncte de audienţă şi 17.8% share.

Marţi, de la ora 19.00, va fi transmis live, la Pro Arena şi pe Voyo meciul dintre Turcia şi Germania, iar de la ora 22.00, Portugalia va lupta contra Cehiei.

Ne puteți urmări și pe Google News