Postul urmează să fie inclus în oferta de programe a celor trei principali operatori locali de televiziune.Programul canalului nu va cuprinde doar muzică, ci şi dezbateri, producţii proprii de ficţiune şi alte emisiuni.

Postul Dikh TV a apărut în peisajul media graţie investiţiei omului de afaceri român Radu Mora, care doreşte să creez un „pod” între romi şi restul populaţiei ungare. Pe lângă Radu Mora şi societatea sa, Tematic Media Group, un alt investitor în acest proiect este István Szilvási, director al Szilvási Gipsy Folk Band, o cunoscută trupă muzicală ungară, informează G4.Media.

Inițial, în 2015, canalul a început prin transmiterea de emisiuni pe reţele de socializare precum Youtube şi Facebook, unde are circa 300.000 de urmăritori. Deviza televiziunii este „despre romi şi nu doar pentru romi”, adaugă interlocutorul.

În Ungaria trăiesc între 500.000 şi 800.000 de etnici romi, adică între 5% şi 8% din populaţia acestei ţări.

Te-ar putea interesa și: