Prețurile Netflix pentru abonamentele cu reclamă. Cât vor plăti românii

Prețurile Netflix pentru abonamentele cu reclamă. Cât vor plăti românii Filmul de pe Netflix care a rupt toate topurile. Deja are milioane de vizualizări.Sursa foto: Arhiva EVZ

S-a aflat cât va costa Netflix cu reclame şi câtă publicitate va fi afişată, cel puţin la început.

Netflix nici nu confirmă, nici nu infirmă informațiile publicate despre prețul abonamentelor. Totuși, nu va exista o singură versiune Netflix cu reclame, ci câte una care va corespunde fiecăruia dintre cele trei abonamente disponibile în prezent. În Statele Unite, viitoarele versiuni cu reclame vor costa între șapte şi nouă dolari.

Cum Netflix s-a lansat în România la acelaşi preţ la care era disponibil şi în SUA la acea vreme, preţul viitoarelor versiuni cu reclame ar putea fi acelaşi şi în alte pieţe, inclusiv în țara noastră. La acel moment, compania nu a ținut cont de ajustarea preţurilor la puterea locală de cumpărare.

Câtă publicitate va fi pe Netflix

Netflix va afişa în jur de patru minute de publicitate pe oră la începutul şi la jumătatea conţinutului. Se pare că în cadrul conţinutului pentru copii şi în unele dintre creaţiile originale ale platformei nu vor apărea reclame.

Ne puteți urmări și pe Google News

Patru minute de publicitate, deşi sub cantitatea de reclame de la televizor, pot părea totuşi mult pentru un plan on-demand pentru care totuşi se plăteşte un abonament, chiar dacă mai ieftin decât cel premium. În plus, nu există nicio garanţie că Netflix nu va creşte, în timp, numărul reclamelor.

Partenerul tehnologic va fi Microsoft. Compania condusă de Satya Nadella va fi cea care se va ocupa de implementarea şi celelalte aspecte ce vor ţine de reclamele afişate de Netflix. Noile abonamente ar putea fi lansate chiar anul acesta în câteva ţări. Ampere Analytics estimează că versiunile cu reclamă vor genera pentru Netflix 8,5 miliarde de dolari (abonament + reclame) în primii cinci ani.

Răspunsul Netflix

Răspunsul Netflix la informaţiile publicate de Bloomberg a fost că planurile companiei pentru abonamentele cu reclamă sunt abia la început. De asemenea, oficialii companiei au mai precizat că în acest moment, sunt doar speculaţii.

În luna iulie, s-a aflat în mod oficial că Netflix va introducere reclame. Platforma a strâns peste 221 de milioane de abonați din întreaga lume.