Expertiza podului, făcută de Primăria București, a arătat că stâlpii au mari probleme, situație ce se poate vedea cu ochiul liber. Primăria vrea să limiteze tonajul aici și să bage podul de urgență în reparații.

Șoseaua Fundeni, cu tot cu Podul Fundeni, este una dintre cele mai tranzitate artere din București, prin care se face legătura dintre cartierele Pantelimon și Doamna Ghica. Mii de mașini trec zilnic prin zonă, atât pe pod, cât și pe sub el, pe șoseaua care duce în Fundeni și Dragonul Roșu.

Digi 24 afirmă, citând Mediafax, că Marius Coaje, consilier al primarului general Gabriela Firea a declarat:  „ Așa a ieșit și în expertiză, că stâlpii sunt cu probleme mari. Sper ca cei de Compania Străzi Poduri și Pasaje să intre acolo cât mai repede.

Administrația Străzilor le-a făcut invitație, să vadă ce este în documentația DALI, să facă proiectul tehnic, și să intre de urgență acolo” . Potrivit reprezentnatului Primăriei Capitalei, până acum au fost expertizate 28 de poduri din București, iar două dintre ele au intrat deja în reparații.

„Deocamndată, am început lucrările la Străulești și la Podul Grant, dar vom începe și la Fundeni și Unirii. Se ia în calcul și limitatrea tonajului la Fundeni, pentru că acolo circulă în prezent orice”  a mai declarat Marius Coaje.

Consilierul Gabrielei Firea a preciat că la Podul Fundeni, construit în 1979, nu s-au făcut vreodată lucări de reabilitare, „ ci doar vopsit, și odată la câțiva ani așternut un strat de asfalt. ”
În aceast vară, Pordul Grant a intrat în reparații capitale, iar lucrările vor dura 24 de luni, cu o investiţie de aproximativ 11 milioane de euro.

 

 

Te-ar putea interesa și: