Patricia Cimpoiasu la un pas de MOARTE!

Tânăra artistă din trupa Amadeus a fost în vacanţă trei săptămâni în Thailanda, unde s-a bucurat de soare si noi experienţe, dar şi de o doză de adrenalină.

Patricia a ajuns astfel în Parcul Naţional Khao Sok, în Krabi, Koh Phayam, Koh Phi Phi, Maya Bay şi Koh Lipe, dar a petrecut şi două zile în cosmopolitul Bangkok.

„În Khao Sok m-am plimbat pe apă cu caiac-ul până am făcut băşici la degetele mari ale mâinilor. Am fost într-o plimbare pe lac pentru a observa fauna insulelor şi ne-a prins ploaia vâslind în mijlocul parcului naţional. Tot pe insula am văzut sute de maimuţe, pe care le-am surprins cu greu după câteva ore de căutat. În plină linişte ne-au atras atenţia foşnetele şi apoi ţipetele agitate ale maimuţelor. Am văzut şi multe păsări exotice de toate mărimile, a spus tânăra.

Patricia a povestit şi despre întâmplarea ingrozitoare prin care a trecut, în excursia ce ar fi trebuit să fie una de relaxare.

ŢIn Koh Phi Phi am făcut pentru prima oară scuba diving, dar nu oricum... Ne-a prins furtună imediat ce ne-am îndepărtat de ţărm şi cu greu am traversat valurile oceanului extrem de agitat. La doar un metru sub mine, în apă, am surprins cel mai veninos şarpe din lume, şarpele de mare Belcher. Din fericire, nu m-a atacat, dar a fost îndeajuns pentru a-mi da mari emoţii. Am vizitat apoi insula maimuţelor unde le-am hrănit cu orez şi ananas”.

Patricia s-a bucurat însă şi de câteva zile de linişte.

„În Koh Phayam am fost într-un un bar renumit: Hippi Bar. O locaţie foarte prietenoasă, cu muzică live, un design extrem de interesant în formă de corabie părăsită, ruptă parcă din poveştile piraţilor din Caraibe. În Bangkok am ajuns în locaţiile mai luxoase ale Thailandei şi ne-am bucurat de rooftop-urile celor mai luxoase hoteluri din zona. De aici mi-am înoit garderoba cu cele mai sofisticate perechi de şalvari, foarte viu coloraţi şi tot felul de imprimeuri simbolice.

Maya Bay este renumita insula din Krabi unde s-au filmat scenele filmul "The Beach", cu Leonardo DiCaprio. Pe această insula am făcut plajă 2 zile.

Koh Lipe a fost ultima insula vizitată şi cea mai dragă. M-am întors acasă cu 2 mango şi multe condimente locale cu gândul că voi reuşi să îmi prepar şi singură câteva dintre mâncărurile lor delicioase: Massaman Curry, Green Curry, Mango Sticky Rice sau pur şi simplu gustosul lor mango copt cu iaurt sau lapte de cocoş. Mi-am umplut rucsacul şi cu tot felul de scoici gigant pe care le-am cules singură de pe fundul Oceanului Indian după ore în şir de snorkeling”, a povestit ea plină de entuziasm.