Oamenii de afaceri le fură pâinea de la gură lui Meghan și Harry. Eroare de amator

Oamenii de afaceri le fură pâinea de la gură lui Meghan și Harry. Eroare de amator

În comunicatul în care prinţul Harry şi Meghan Markle îşi anunţau intenţia de a face un pas înapoi de la îndatoririle lor faţă de familia regală britanică, ducii de Sussex îşi exprimau dorinţa şi de a deveni „independenţi financiar”, relatează online ziarul spaniol ABC.

După două săptămâni, regina Elisabeta a II-a a ajuns la un acord cu nepotul său pentru a stabili care va fi noul său statut în cadrul Casei regale

Acordul va deveni efectiv în primăvara aceasta, iar până atunci Harry şi soţia vor avea reşedinţa atât în Canada cât şi în Marea Britanie. Ei nu vor mai primi fonduri publice de la Coroană, în schimb, vor putea face afaceri profitabile pe cont propriu.

Una dintre ele şi aflată în capul listei este marca asupra drepturilor lor de imagine înregistrată ca „Sussex Royal”.

Înainte de retragerea lor, Meghan şi Harry au înregistrat această marcă în Marea Britanie, însă după ultimele evenimente alţi oameni de afaceri au profitat pentru a înregistra denumirea „Sussex Royal” în SUA, Canada şi la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO).

O „neglijenţă” sau „greşeală” din partea cuplului care nu a fost conştient de puterea acestui nume şi care le poate pune în pericol o afacere milionară.

În iunie 2019, cuplul a trecut acest nume ca marcă înregistrată, iar de atunci au avut la dispoziţie şase luni pentru a extinde această înregistrare şi în alte ţări, însă la momentul respectiv păreau ocupaţi cu alte treburi.

Între timp, chiar în ianuarie a fost depusă o solicitare din Europa, iar ulterior Royalmount Spirits firma de băuturi spirtoase a înregistrat marca „Sussex Royal” pentru a vinde băuturi alcoolice şi articole sportive.

O altă solicitare a venit din California unde omul de afaceri Jared Folgeson a făcut acelaşi lucru în Statele Unite, deşi motivele sale nu au fost ghidate neapărat de nevoia de îmbogăţire. Potrivit publicaţiei The Sun, el ar fi dorit să dea astfel „o lecţie” Ducilor de Sussex pentru „a fi mai atenţi la detalii”.

În orice caz, aşa cum susţine The Guardian se estimează că valoarea mărcii „Sussex Royal” va ajunge la 400 de milioane de dolari.

O afacere pe care ducii de Sussex cu siguranţă îşi propuneau să o exploateze, în noua etapă a vieţii lor, şi pentru care vor trebui să lupte în justiţie, în cazul în care vor să recupereze controlul asupra identităţii lor în Europa şi în America de Nord.

Ne puteți urmări și pe Google News