Netflix se schimbă total. Și abonamentele sunt vizate

Netflix se schimbă total. Și abonamentele sunt vizateNetflix. Sursa foto: pixabay

În urma succesului unor evenimente sportive semnificative, cum ar fi meciul de box „Jake Paul vs. Mike Tyson” și debutul transmisiunilor de jocuri din National Football League (NFL), Netflix va anunța probabil o creștere semnificativă a numărului de abonați, care se estimează la peste 9 milioane în trimestrul sărbătorilor de iarnă.

În urma unei campanii puternice împotriva partajării parolelor, gigantul de streaming a adăugat conținut sportiv de top pe site-ul său în ultimele luni în efortul său de a atrage un public mai tânăr și de a câștiga mai multă putere pe piața publicității.

Succesul transmisiilor de sport pe Netflix

Pe tot globul, meciul Tyson-Paul din noiembrie a fost urmărit de peste 60 de milioane de gospodării, iar jocurile NFL de Crăciun au atras în medie 26,5 milioane de telespectatori.

Ross Benes, un analist eMarketer, a afirmat că evenimentele sportive live atrage abonați și generează venituri stabile din publicitate.

Reclamele difuzate în timpul evenimentelor sportive generează venituri remarcabile

Reclamele care sunt difuzate în timpul evenimentelor sportive, cum ar fi jocurile NFL, generează venituri remarcabile, ceea ce contribuie la dezvoltarea opțiunii Netflix de publicitate.

În plus, lansarea sezonului al doilea al serialului sud-coreean „Squid Game” a contribuit la creșterea numărului de abonați, care a stabilit un record de 68 de milioane de vizualizări în prima săptămână.

Potrivit datelor LSEG, creșterea de 9,2 milioane de abonați noi în trimestrul patru este mai mică decât creșterea de 13,1 milioane de abonați din trimestrul al treilea.

Netflix se va baza în viitor pe veniturile din publicitate

Acest trimestru va fi ultimul în care Netflix va anunța creșterea numărului de abonați; compania își va concentra atenția pe alte date, cum ar fi veniturile și profiturile.

Pentru viitor, abonamentele susținute de reclame sunt considerate principalul motor de creștere. În trimestrul patru, veniturile din publicitate sunt estimate la 528,9 milioane de dolari, iar veniturile totale sunt prognozate să crească cu 14,5%, ajungând la 10,11 miliarde de dolari.

Vinicius Jr

Vinicius Jr. Sursa foto: Netflix

Pentru a încuraja trecerea la planul cu reclame care generează venituri mai mari pe utilizator, Netflix ar putea majora prețul abonamentului standard, care în prezent este de 15,49 dolari pe lună în Statele Unite.

Noi provocări pentru Netflix

Cu o creștere de 83% a acțiunilor în 2024, Netflix se pregătește să-și sporească succesul până în 2025 cu un portofoliu bogat de conținut. Acestea includ ultimul sezon al „Stranger Things”, al doilea sezon al „Wednesday” și episoadele de wrestling din WWE Monday Night „Raw”.”

În plus, compania a câștigat drepturile de transmitere a Cupei Mondiale Feminine FIFA din 2027 și 2031, punându-l în avantajul concurenților din industria de streaming.

Conform lui Jeff Wlodarczak, un analist de la Pivotal Research, „Netflix intră în 2025 cu cel mai puternic program de conținut de până acum”.

Ne puteți urmări și pe Google News