Netflix restricționează accesul acestor utilizatori. Cum pot rezolva problema
- Emma Cristescu
- 8 ianuarie 2024, 12:43
Mai mulți utilizatori ai Netflix vor pierde accesul la aplicație din luna martie. Aceștia vor fi nevoiți să plătească în plus pentru vedea cele mai noi filme și seriale.
Mai mulți utilizatori ai Netflix vor pierde accesul la aplicație din luna martie. Anumite modele de televizoare fabricate de compania japoneză Sony nu vor mai putea beneficia de suportul platformei de streaming.
Această limitare intervine din motive tehnice, ceea ce va conduce la ștergerea automată a aplicației respective. Schimbarea nu se va aplica probabil tuturor televizoarelor Sony, ci doar modelelor mai vechi care nu mai dispun de capacitățile necesare pentru a susține această populară platformă de streaming.
Ce pot face abonații
Neflix va dipărea și de pe dispozitivele Blu-ray fabricate în perioada 2011-2013. Abonații vor avea două variante: fie achiziționează un televizor nou, fie cumpără un stick de streaming.
Aceeași măsură a fost pusă în aplicare și în 2023. Atunci au fost afectate televizoare vechi de la Panasonic, Hitachi, Sony, dar și Samsung, potrivit A3.
Netflix a scumpit abonamentele
Abonații platformei se confruntă și cu o altă platformă. Netflix a decis să scumpească abonamentele în SUA, Marea Britanie și Franța cu până la trei dolari. Hotărârea a fost luată după ce fost puse în practică măsuri privind partajarea parolelor, care au stârnit un val de nemulțumiri printre clienți.
Platforma a decis, anul trecut, să ceară o taxă în plus pentru cei care vor să utilizeze un singur cont chiar dacă nu locuiesc în aceeași categorie. În acest fel, platforma a cunoscut o creștere a numărului de abonați, cu 8,8 milioane de clienți, din iulie până în septembrie.
Abonament Netflix cu reclame
Compania a introdus și posibilitatea de a achiziționa un abonament mai ieftin, însă cu reclame. „În totalitate, conducerea lucrează din greu pentru a stoarce până la ultima picătură de numerar posibilă din baza de abonați disponibilă.
Pe măsură ce acea ceașcă începe să se usuce, va fi mult mai important să înțelegem exact cât de reușită poate avea următoarea fază de creștere”, a transmis Sophie Lund-Yates, analist principal de acțiuni la Hargreaves Lansdown, la vremea respectivă.