Multe companii au lansat produse cu tematică pentru Jubileul de Platină al Reginei Elisabeta

Multe companii au lansat produse cu tematică pentru Jubileul de Platină al Reginei Elisabeta Sursa foto: nzz.ch

Jubileul de Platină al Reginei, o sărbătoare care marchează domnia Reginei, se apropie cu pași repezi. Multe companii au lansat linii cu tematică, inclusiv produse alimentare și băuturi ciudate. Afacerile de retail anticipează o creștere a cheltuielilor clienților și o creștere a vânzărilor.

Anke von Hanstein, senior brand manager la Kraft Heinz, a declarat: „Sosul HP și Heinz Salad Cream au fost pe mesele britanicilor de-a lungul întregii domnii a Reginei, aducând arome delicioase și distinctive meselor noastre preferate”. Kraft Heinz a spus că urmărește să își transforme marketingul pentru a fi ceva mult mai creativ, astfel încât să se miște cu viteza culturii și să se uite la ceea ce se întâmplă în exterior.

M&S lansează o ediție limitată de prăjituri Corgi meets Jubilee Connie the Caterpillar începând cu 1 iunie. Un economist de la British Retail Consortium, Harvir Dhillon, a declarat că alimentele proaspete, vânzările de alcool și în special articolele împodobite cu Union-Jack sunt de așteptat să aibă rezultate bune.

„Viitorul Jubileu de platină ar trebui să favorizeze comercianții cu amănuntul cu îmbunătățiri ale traficului pe parcursul perioadei de sărbătoare bancară, deoarece oamenii se aprovizionează pentru sărbători cu prietenii și familia”, a spus el.

Ne puteți urmări și pe Google News

Selfridges a declarat că vânzările sale de produse sunt în creștere de la săptămână la săptămână, vânzările de Jubilee Hamper Selfridges Selection săptămâna aceasta crescând cu peste 350% față de săptămâna trecută.

Importanța întreprinderilor mici

Alan Thomas, CEO al Simply Business, unul dintre cei mai mari furnizori de asigurări pentru întreprinderi mici din Marea Britanie, a declarat: „Sărbătoarea bancară Queen's Jubilee ar trebui să ofere un impuls întreprinderilor mici din sectoarele ospitalității, comerțului cu amănuntul și agrementului. Cu șase milioane de IMM-uri din Regatul Unit, reprezentând împreună 99% din toate întreprinderile din Regatul Unit, întreprinderile mici se află în centrul comunităților noastre și sunt vitale pentru economia noastră.”

Pachetele sale sunt vândute la unități regale ca partener oficial pe tot parcursul Jubileului Regal, inclusiv Palatul Buckingham „Ca o mică companie britanică, suntem onorați să fim aleși să lucrăm cu Royal Collection la prima lor colecție de folii cu ceară de albine pentru a marca această ocazie națională”, a declarat Fran Beer, fondatorul The Beeswax Wrap Company.

„Parteneriatul Royal Collection este un moment uriaș pentru companie și sperăm că ambalajele vor juca un rol în a arăta mai multor oameni din Marea Britanie că pot face noi alegeri simple și frumoase pentru produsele de zi cu zi”, a adăugat Beer.

Fondatorul Steph Giordano a spus că s-au vândut bine din aprilie și că vânzările au crescut rapid în perioada premergătoare Jubileului. Beanies a declarat că a creat versiunea în ediție limitată Jubilee a cafelei sale cu aromă de tort, în semn de recunoaștere.

„La fel ca și restul gamei noastre, nu este doar plin de aromă, ci și cu conținut scăzut de calorii și fără zahăr, astfel încât să putem sărbători cu toții această ocazie istorică”, a spus Mark Stangroom de la Beanies Flavour Co, potrivit Business Insider.