Această platformă va cuprinde până la 280 de produse din 70 de categorii şi este un proiect pilot care se desfăşoară doar în capitală. 

Acest proiect a fost demarat de către Consiliul Concurenţei cu scopul de a creşte concurenţa între marile lanţuri de magazine, fapt ce ar duce la o scădere a preţurilor. 

Cu ajutorul platformei "Monitorul Preţurilor", consumatorii vor putea verifica online preţul produselor evaluate, astfel încât să poată găsi retailerul care oferă cele mai mici preţuri. 

Deşi trebuia sa fie lansat în urmă cu un an, majoritatea retailelilor au contestat proiectul, susţinând că imaginea lor poate fi afectată în cazul în care preţurile ar fi prezentate eronat, menţionând că există produse a căror preţ se poate schimba de la zi la zi. 

Printre marile reţele de magazine din România se numără Carrefour, Kaufland, Metro, Auchan, Lidl, Selgros, Cora, Penny Market, Profi şi Mega Image. 

 

Te-ar putea interesa și: