Așadar, site-ul de teste de siguranță a dezvăluit câteva dintre statisticile de anul trecut. Prin urmare, dintr-un volum de 3,5 milioane de utilizatori din peste 200 de țări, Dacia Duster a fost cea mai căutată mașină de către public, notează profit.ro.

Dacia Duster, generația a doua, care a fost căutată de 136.445 de persoane, a fost urmată în același top de Volvo XC60 și VW Polo. 

Publicația citată informează că, în total, site-ul EuroNCAP a avut, în 2018, 3.593.794 vizitatori online, din 229 de țări, care au generat 18,4 milioane de afișări. Procentul vizitatorilor din Europa a fost de numai 65%, ceea ce arată că deși testele sunt destinate exclusiv modelelor produse pentru piața europeană, cu specificații europene, cumpărătorii de pe celelalte continente sunt interesați de aceste modele. Cel mai mare număr de vizitatori din afara Europei a fost cel al asiaticilor, peste 20% din total.

Te-ar putea interesa și: