Lexus a lansat astăzi în România noua generaţie a modelului GS, alternativa japoneză la modele premium teutone Audi A6, BMW Seria 5 şi Mercedes-Benz Clasa E.
Românii cu bani care privesc dincolo de oferta clasică germană din clasa mare pot cântări, începând de astăzi, un automobil japonez.
Este vorba de noua generaţie a modelului Lexus GS, un concurent al tripletei germane Audi A6 - BMW Seria 5 - Mercedes-Benz Clasa E.
Marea berlină asiatică de lux va fi comercializată în România cu preţuri cuprinse între 53.500 şi 78.950 de euro (cu TVA inclusă).
Două versiuni, trei echipări Oferta cuprinde două versiuni, GS 250 şi GS 450h - cea din urmă cu sistem de propulsie hibrid -, şi trei echipări: Business, F Sport şi Luxury.
Lexus GS 250 are sub capotă un V6 alimentat cu benzină, de 2.5 litri, care dezvoltă 209 cai-putere. Transmisia, la puntea spate, este asigurată de o cutie de viteze automată cu 6+1 trepte.
Sistem hibrid de propulsie, care dezvoltă 345 CP
Lexus GS 450h mizează pe un tandem V6 (benzină, 3.5 litri) - motor electric, care livrează 345 CP precum şi pe o transmisie hibridă cu variator continuu de turaţie (E-CVT).
GS 450h poate sprinta de la zero la 100 km/h în 5,9 secunde. Datele oficiale indică un consum mixt (urban-extraurban) de 6,2 l/100 km.
Noul Lexus GS are 4,85 metri lungime, 1,84 metri lăţime şi 1,45 metri înălţime.
Portbagajul are o capacitate de 530 de litri (pentru GS 250) sau 465 de litri (GS 450h).
Cel mai mare display din segment: 12,3 inchi
Pachetul de dotări este pe măsura preţului, adică mare.
Cele mai interesante echipamente ar putea fi: farurile Bi-LED (GS 450h), scaunele faţă reglabile electric pe 18 direcţii, display-ul de 12,3 inchi (cel mai mare din această clasă de automobile), sistemul audio premium surround Mark Levinson (cu 17 difuzoare), suspensia adaptivă, head-up display-ul, dar şi cele 10 airbaguri.