Investiții într-o rețea comercială. O importantă companie se extinde în România
- Ionel Sclavone
- 12 aprilie 2024, 16:44
Investiții în rețeaua de magazine dezvoltată de compania Lagardere Travel Retail. Anul acesta, compania are programat un buget de milioane de euro pentru dezvoltarea magazinelor sale.
Compania Lagardere Travel Retail vrea să deschidă, în acest an, încă 35 de noi magazine în orașele românești. Pentru aceasta a fost prevăzut un buget în valoare de 11 milioane de euro.
Investiții de 11 milioane în magazine noi
Lagardere Travel Retail are o prezență de aproape 30 de ani în România. Compania se concentrează pe investiții în zonele de tranzit urban, cum ar fi aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri.
Lagardere Travel Retail operează o rețea de 300 de magazine. Acestea acoperă segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice. Compania a deschis magazine sub șase branduri, respectiv Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione.
În 2023, magazinele Inmedio au fost principala sursă de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Rețeaua Inemedio a fost extinsă cu 20 de magazine. Numai anul trecut, Lagardere Travel Retail a înregistrat peste 40 de milioane de tranzacții în cele peste 300 de magazine.
Compania se extinde în 2024
Pentru acest an, compania intenționează să facă investiții pentru deschiderea a 35 de magazine noi. Dintre acestea, 15 magazine vor fi sub brandul Inmedio. De altfel, trei magazine au fost inagurate în galeriile Kaufland din Zalău, Constanța și Vișeul de Sus. Alte două urmează să fie deschise în Argeș.
„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea”, a precizat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România.
Potrivit spuselor sale, anul acesta va avea loc o nouă etapă de expansiune, în funcție de alte proiecte dezvoltate de parteneri. Drept urmare sunt în derulare investiții importante.
„Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a mai spus Costin Neacșu.
Investiții în rețeaua de comerț
Prin acest proiect de extindere, compania își va consolida prezența pe piața românească și va contribui la crearea de noi locuri de muncă în sectorul e comerț.
Cu noile inaugurări, Lagardere Travel Retail va depăși 320 de magazine la nivelul întregii țări. Cele mai multe magazine ale companiei multi-brand se regăsesc în centre comerciale (modern retail), urmate de cele situate în centrele de afaceri, aeroporturi, gări și spitale.