Evenimentul Zilei > Social > Instagram îmbracă haine noi. Are loc o schimbare majoră
Instagram îmbracă haine noi. Are loc o schimbare majoră

Instagram îmbracă haine noi. Are loc o schimbare majoră

Deoarece acum ceva vreme Facebook a cumpărat Instagram, modificările asupra aplicației au fost tot mai dese pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor.

Instagram a avut dintotdeauna un handicap major când vine vorba de găsirea anumitor postări. Situația s-a remediat printr-o actualizare recentă.

De la lansare și până în prezent, Instagram s-a reinventat de mai multe ori. Interfața a suferit atât de multe schimbări radicale, încât în urmă cu o săptămână ai fi petrecut câteva minute bune încercând să-ți dai seama cum poți face o postare nouă. Cu toate acestea, un lucru a rămas în permanență bătut în cuie, până acum.

Ce s-a schimbat, de fapt?

Este vorba de procesul de căutare al unei postări sau al unui anumit tip de conținut. Până acum, puteai găsi conținut pe Instagram în două feluri, prin referințe exacte către un utilizator, sau prin etichete/hashtag-uri folosite în postări. Dacă scriai greșit un hashtag, nu găseai nimic.

De acum înainte, procesul de căutare a devenit foarte similar cu cel de pe Facebook. Poți folosi cuvinte cheie obișnuite pentru a găsi ceea ce te interesează. Cauți rețete de gătit, acestea sunt cuvintele pe care trebuie să le tastezi în bara de căutare din aplicație.

Pentru că va trece ceva timp până este reindexat tot conținutul de pe Instagram în această manieră, în prima fază, funcția a fost introdusă în țările vorbitoare de engleză, SUA, Canada, Marea Britanie și altele.

Într-un interviu acordat The Verge, purtătorul de cuvânt al Instagram a insistat asupra faptului că informațiile pe care se bazează noile rezultate la căutare provin din mai multe surse.

În primul rând, discutăm de momentul în care a fost făcută o postare și de descrierea asociată ei. În al doilea rând, algoritmi de inteligență artificială scanează fotografiile și clipurile de pe Instagram pentru a înțelege dacă ceea ce „se vede” se aliniază cu ceea ce cauți. În final, scopul pare să fie de a-ți afișa „conținutul de cea mai bună calitate care este relevant pentru tine”.

Pentru a evita alimentarea de conspirații, vor exista câteva căutări care nu funcționează în Instagram prin noua actualizare. De exemplu, QAnon sau vaccin nu generează rezultate.

Publicat in categoriile: Social
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: