Eroi români la Discovery

Eroi români la Discovery

De astăzi, începe campania "Oricine poate fi erou", coordonată de Ada Roseti.

Desfăşurată în perioada martie-iunie la Discovery Channel, "Oricine poate fi erou" este o continuare a ediţiei din toamna anului 2010, "Descoperă eroul din tine".

În perioada 4 martie-3 aprilie, cei interesaţi pot face propuneri la titlul de erou, pe www.facebook.com/discovery.romania, pe cineva cunoscut sau chiar pe ei înşişi. Postarea trebuie însoţită de o scurtă descriere care va argumenta alegerea.

Un juriu internaţional format din reprezentanţi Discovery Networks va selecta în final zece poveşti. Finaliştii vor participa la un workshop organizat de Discovery, în care vor învăţa şi vor experimenta cum se filmează un documentar.

Poveştile lor vor fi filmate cu ajutorul unei echipe profesioniste de producţie. În luna iunie, filmele vor fi postate pe Facebook şi vor fi difuzate în cadrul festivalului TIFF.

Cea mai interesantă propunere făcută se va stabili în urma unei jurizări şi a voturilor primite pe Facebook şi va fi recompensată cu un premiul de 3.000 euro. Toate cele 10 filme vor fi difuzate apoi pe Discovery Channel în România.

Într-un interviu EVZ, Ada Roseti, Channel Director Europa de Sud-Est, povesteşte despre noul proiect. EVZ: Cum a reacţionat publicul din România la filmele despre eroii noştri? Ada Roseti: Scurtmetrajele pe care le-am lansat în toamna anului trecut au fost foarte bine primite de public. Feedback-ul pe care l-am primit a fost pozitiv, iar asta s-a văzut în audienţe, în numărul de mesaje pe care le-am primit pe Facebook şi mai ales în felul în care poveştile eroilor aleşi de noi au fost preluate şi duse mai departe, devenind din ce în ce mai cunoscute. Audienţa a crescut după lansarea campaniei, însă nu putem spune foarte clar cât din această creştere vine din interesul pentru eroi, cât din interesul pentru programele Discovery. Există şansa ca poveştile eroilor din România să fie vizionate şi în alte ţări? Acest proiect e creat pentru România, cu protagonişti români şi în special pentru publicul de aici. Cu toate acestea, fiind o companie globală, ceea ce realizăm aici poate fi împărtăşit foarte uşor cu echipele din alte regiuni. Mai departe este decizia lor dacă le consideră de interes pentru publicul din ţările respective. Păstraţi legătura cu eroii Discovery de anul trecut? Nu numai că păstrăm legatura, însă câţiva dintre ei vor fi implicaţi şi în actuala campanie şi ne vor ajuta să explicăm mai bine ce înseamnă "eroul Discovery". Până acum România a fost vizitată de Bear Grylls şi Jeremy Wade. Şi-au mai anunţat şi alţi realizatori Discovery intenţia de a ne vizita ţara? În funcţie de aspecte ce ţin de producţie, este posibil ca România să fie una dintre locaţiile în care să se filmeze aumite programe, însă în acest moment nu avem date concrete în acest sens.

Ne puteți urmări și pe Google News