Cătălin Drulă, ministrul transporturilor vrea drum expres de la București la Târgoviște. Dar nu vrea modernizarea drumului existent, ci vrea un drum nou către Târgoviște. Ministrul spune că drumul actual trece prin localități, iar modernizarea acestuia ar fi practic imposibilă.

 

Promisiune respectată! Drum modern anunțat de ministrul Transporturilor. ”(…) AM PROMIS O SOLUȚIE MODERNĂ, NE ȚINEM DE CUVÂNT. Este vorba de un drum nou, care nu va trece prin localități, cu două benzi pe sens și separare pe mijloc, cu noduri denivelate, apropiat de profilul unei autostrăzi.

Legătura cu Bucureștiul va fi făcută, cel mai probabil, cu un nod din viitoarea autostradă de centură A0 Nord (în prezent, aproape de finalizarea licitației).

Proiectul este lansat pe noul caiet de sarcini pentru documentații tehnice elaborat de CNAIR. Un caiet de sarcini cu condiții contractuale mult mai clare și echilibrate, pentru a nu mai avea problemele de pe contractele din trecut.

Din contract va rezulta un proiect tehnic preliminar – un «preliminary design» al viitorului drum, cu un nivel suficient de detaliu, cu investigații geotehnice și modelare a terenului.

Promisiune respectată!

Aceasta este soluția modernă pentru anul 2021, nu dublarea la patru benzi a drumului existent DN71 care trece pe 53% din lungime prin localități. Iar pe naționalul actual, pe DN71 vor fi făcute reparații anul acesta pentru a îmbunătăți calitatea drumului până când vom avea drumul expres. #FacemDrumuri cu cap în #RevoluțiaBuneiGuvernări.

PS Imaginea atașată are doar caracter ilustrativ, traseul exact al drumului va fi determinat în cadrul contractului”, a transmis Cătălin Drulă pe Facebook.

Dan Barna și Catălin Drulă

Drum modern anunțat de ministrul Transporturilor

După anunțul despre acest drum expres BucureștiTârgoviște au apărut și câteva comentarii pe pagina de Facebook  a ministrului. ”Buna ziua domnule ministru! Felicitări pt inițiativa sper sa l duceți la bun sfârșit! Va rog faceți verificari și propuneți de URGENTA reabilitarea drumului Cetateni – Câmpulung pe DN 72A care efectiv este distrus de gropi fiind cel mai deteriorat drum din România!

Va trimit câteva poze și filmați sa va faceți o idee și speram sa ne puteți ajuta pentru ca acest drum DN72a este foarte important pentru Câmpulung și pentru toată zona Muscel, făcând legătura cu Rucar-Bran-Brașov!

Va doresc multă sănătate și spor in tot toate proiectele ce vi le ați propus!Aveți toată susținerea noastra!”, este unul dintre comentarii.

Alt comentariu aduce în vedere problema trecerii la nivel peste calea ferată din Pipera.

”Bună ziua, am și eu o întrebare legata de C F, s-a făcut reabilitatea Magistralei 8, dar care nu este finalizată, st Ciulnita și Fetești au și limitării de viteze foarte accentuate, față de viteza de circulație la care a fost reabilitată linia.

O altă problemă este de ce trenurile de marfă, circula de la Pasarea la Băneasa, când ar putea să circule pe relația Pasărea-Voluntari-Mogosoaia, iar de acolo pot circula în orice direcție, evităm astfel, ca bariera de la Pipera, să nu fie prea mult folosită”, a fost o altă reacție din partea unui urmăritor al ministrului Transporturilor, Cătălin Drulă.