Drulă, USR și praful în ochi pentru opinia publică. Realitatea despre Centura Metropolitană a Clujului

Drulă, USR și praful în ochi pentru opinia publică. Realitatea despre Centura Metropolitană a Clujului Sursa foto: Facebook

Cătălin Drulă a mers în turism electoral la Cluj. După ce a scos Centura Metropolitană a acestui oraș din PNRR, acesta a adus în prim plan subiectul de interes pentru clujeni. De asemenea, USR a tăiat din suma suma alocată pentru Metroul de la Cluj.

Cătălin Drulă, despre marile proiecte ale Clujului

Centura Metropolitană a Clujului a fost introdusă în PNRR de către miniștrii PNL Lucian Bode și Marcel Boloș. Recent, administrația liberală de la Cluj a reușit să obțină o nouă finanțare pentru acest proiect.

Astfel, lucrările la primul tronson al Centurii Metropolitane a Clujului vor începe pe 24 mai. Acestea vor viza cea mai aglomerată rută de transport din țara noastră, respectiv porțiunea Florești-Cluj.

Primăria Cluj Napoca, Cătălin Drulă, despre blocarea banilor pentru Centura Metropolitană a Clujului

Sursa foto: Facebook

Liderul USR, acuzat de blocarea proiectelor de interes pentru clujeni

Devine tot mai evident că USR a dezamăgit pe linie, inclusiv dacă vorbim de administrațiile locale pe care le-a condus în această perioadă. Fie că vorbim de Brașov, Timișoara, Bacău ori Sectorul 1 al Capitalei – oamenii sunt total nemulțumiți de activitatea primarilor USR.  Scandaluri nesfârșite, contracte suspecte, servicii publice jalnice – asta este de fapt amprenta USR asupra administrației locale românești.

Ne puteți urmări și pe Google News

Cătălin Drulă, față în față cu alegătorii clujeni

Tronsonul Florești-Cluj are ca termen de șantier 14 luni, iar valoarea totală a lucrărilor se ridică la 22,4 milioane euro cu TVA. Conform planului, zona DN1 Cluj-Florești se va extinde la șade benzi de circulație. Astfel, câte o bandă pe sens va fi dedicată transportului în comun, salvărilor, poliției și pompierilor.

Centura metropolitană Cluj

Sursa foto: Facebook

Totodată, proiectul prevede amenajarea pistelor de biciclete. Amplul proiect include amenajarea unui pasaj pietonal subteran. Mai mult, un pasaj suprateran se va construi pentru facilitarea accesului la Spitalul Regional de Urgență. De asemenea, întregul tronson modernizat va fi avea un sistem de iluminat cu telegestiune, precum și sistem de canalizare pluvială.

În ceea ce privește proiectul Magistrala I de metrou Cluj, licitația a fost câștigată de companiile Gulermak – Alstom Transport – Arcada Company. Noua linie de metrou va avea lungimea de 21,03 km și va include 19 stații subterane.