Această dietă ajută prin respectarea strictă a paşilor recomandaţi de dr. Oz şi  garantează o  talie care va ajunge cu până la 5.08 cm mai subţire în doar două săptămâni. Dieta tăia pofta de măncare, slăbeşti pentru că te  învăţa să iţi prepari singură mâncărurile într-un mod eficient, fără să mai stai ore întregi la bucătărie.  Un truc util este de a folosi farfurii mai mici pentru a menţine reduse porţiile de mâncare. Pentru că durează doar două săptămâni, acest tip de regim  este intens.

Dacă se ţine cont de sfaturile dr. Oz, rezultatul va fi mulţumitor:
– începe ziua cu o cană de apă fierbinte cu o jumătate de lămâie în ea;
– mănâncă zilnic orez brun, fiert;
– foloseşte grăsimile sănătoase din alimente (de exemplu poţi consuma avocado sau ulei de măsline)
– o cană cu iaurt grecesc în proporţie de 2% grăsime
– poţi mânca în cantitate nelimitată legume cu indice glicemic redus  şi supa detoxifiantă;
– poţi mânca  hummus şi castraveciori muraţi;
– este necesar să iei un medicament probiotic dimineaţa;
– este indicat să iei şi multivitamine ( jumătate de pastilă dimineaţa, iar cealaltă jumătate seara);
– fă o baie de detoxifiere în fiecare seară (pune două ceşti de sare Epsom şi o ceaşcă de bicarbonat de sodiu în cadă).

Ce trebuie eliminat din alimientaţie, pentru a avea succes garantat:

– indulcitorii artificiali (inclusiv sucul dietetic);
– zahărul alb;
– alcoolul;
– cafeina (este permis doar ceaiul verde);
– lactatele (exceptând iaurtul grecesc);
– nu sunt permise mese între orele 20:00 – 8:00;
– nu este nevoie de exerciţii fizice în mod neapărat, dar sunt recomandate pentru o mai bună eficienţă a dietei.

Iată şi legumele permise în dieta dr. Oz:
-anghinare, sparanghel, germeni de bambus,germeni de fasole, germeni de varză creaţă (Bruxelles), broccoli, conopidă, telină, castravete, ridiche albă,ridiche roşie, vânătă, praz, linte, fasole (verde, colorată, năut), ciuperci, bame, ceapă, ardei, nap, dovlecel, mazăre, sfecla, roşii, castane comestibile, macriş de baltă,  varză (diferite sortimente), salată de verdeţuri (cicoare, andive, laptucă, spanac, rucola, varză rosie.
Acestă dietă în afara de eliminarea dulciurilor, a câtorva grăsimi, oferă o gamă largă în privinţa varietăţii mâncării şi se poate adapta foarte uşor. Pe lângă toate acestea dr. Oz recomandă măcar o jumătate de oră de activitate cardio la sala, mers pe jos, pentru întărirea musculaturii în timp ce se slăbeşte.