Tot podul de la Ikea a fost închis circa trei ore de poliţişti, pe ambele sensuri, iar circulaţia a fost redirecţionată pe lângă pod.

Firul evenimentelor, aşa cum reiese din informaţiile culese de noi la locul accidentului, neconfirmate încă de Poliţie, arată cum Loganul, condus de un tânăr de aproximativ 30 de ani, venea dinspre Ploieşti cu viteză, pe banda a doua, în condiţiile unui carosabil umed. Şoferul a pierdut controlul maşinii şi a acroşat separatorul de beton dintre cele două sensuri de mers ale Şoselei Bucureşti – Ploieşti. Astfel, a intrat din plin într-un Ford condus de o femeie de 35 de ani, care mergea pe banda a 3a pe contrasens.

În urma impactului, femeia a murit strivită în autoturism, făcut zob. Nici după mai bine de trei sferturi de oră de la accident, cât am stat acolo, echipajul de la descarcerare nu reuşise să o scoată dintre fiarele contorsionate ale maşinii.

Un copil, din informaţiile noastre o fetiţă de 4 ani, a rămas fără mamă.

Impactul a fost atât de puternic, încât Loganul s-a răsturnat, plonjand pe banda 1 de pe contrasens, în timp ce motorul maşinii a ajuns tocmai pe banda 1 a celuilalt sens de mers, iar o roată a spart pur şi simplu gardul de protecţie, aşa cum se vede şi din forografiile surprinse de noi. Bucăţi din autoturism au sărit inclusiv peste pod. Totuşi, şoferul Loganului a reuşit să iasă din maşină şi a stat pe propriile picioare, ne-au spus oamenii de la faţa locului, iar apoi a fost trasportat la spital.

Iată ce ne scrie un cititor EVZ, martor la accident, într-un comentariu postat la articolul de aseară: “Am fost la trei maşini în spatele cretinului cu Logan…..făcea slalom cu viteză mare printre maşini…până a intrat în balans, apoi a lovit bordura dintre sensuri…a sărit câţiva metri în sus şi a intrat fix pe partea şoferului în Ford. Femeia din Ford a fost aproape decapitată”.

Tragedia s-a produs în jurul orei 19.30. În accident a mai fost acroşat un Logan alb, însă a suferit daune mici.

DN1, un drum al morţii. Montaţi radare şi puneţi separatoare de sens potrivite!

Pe Şoseaua Bucureşti – Ploieşti au loc frecvent accidente grave, din cauză că şoferii conduc neregulamentar, dar sunt mai frecvente în zona unde lipsesc separatoarele de sens potrivite, cum e bucata de drum de la intrarea în Bucureşti până la pasajul Băneasa, unde sensurile de mers sunt separate doar de o bucată joasă de beton, cu muchii ascuţite, foarte periculoase pentru cei care le ating.

În ciuda atâtor accidente, lipsesc radare fixe montate pe stâlpi, iar zona nu este monitorizată video, aşa că zilnic întâlnim şoferi agresivi, care conduc şi cu viteze de peste 130 km la oră, mai ales în zona Aeroportului Otopeni, unde se ştie că radarele nu funcţionează, punându-se în pericol viaţa celorlalţi participanţi la trafic.