Marţi a fost o seară specială pentru cele trei mari posturi TV din România. ProTV, Antena 1 şi Kanal D s-au bătut la nivel de audienţe cu programe foarte diferite.

EURO 2020 a ținut capul de afiș la ProTV

Cei de la ProTV au mizat pe fotbal, ca de obicei în această lună. Meciul de la ora 19.00, de la Campionatul European, i-a plasat pe cei de la ProTV pe locul secund în prvinţa audienţelor, la începutul orei 19.00. Pe primele sloturi de la ora 19.00, Observatorul Antenei 1 a fost peste Ungaria Portugalia, la nivel naţional.

Totuşi, ProTV a preluat poziţia de lider de la 19.30. Până la ora 20.45, ProTV a fost pe primul loc. Cifrele au variat între 6 şi 9. La ora 20.45, după ce meciul s-a terminat, Antena 1 a intrat în scenă din nou. Începuse o nouă ediţie de Chefi la cuţite, una dintre cele mai urmărite show-uri TV din România.

Antena 1  a mizat pe Chefi la cuţite

De la ora 2045, Chefi la cuţite a avut cifre fabuloase de audienţă. Până la ora 22.30, când emisiunea era pe final, Chefi la cuţite nu a avut sub 9 rating, dar a depăşit chiar 12, cele mai bune cifre ale serii de marţi. Începutul meciului dintre Franţa şi Germania, ora 22.00 a adus cifre foarte bune şi celor de la ProTV.

Lovitura dată de Denise Rifai cu Adrian Minune

La ora 23.00, Kanal D a contracarat cu Denise Rifai. Emisiunea la care a fost invitat lăutarul Adrian Minune a avut cifre foarte bune de audienţă.

Kanal D s-a clasat pe locul doi, în topul televiziunilor aseară, cu emisiunea “40 de întrebări cu Denise Rifai”, în rândul populației din întreaga țară și la orașe. Minutul de aur a fost înregistrat la 23:02, când peste 1 milion de români (1.019.000) urmăreau interviul cu Adrian Minune.

Interviul cu celebrul cântăreț de manele Adrian Minune a fost urmărit în medie, de circa 700 de mii (699.000) de telespectatori din întreagă țară, în fiecare minut al difuzării.

În intervalul de difuzare a emisiunii (23:20 – 1:00), Kanal D s-a clasat pe a doua poziție, în topul audiențelor, la nivel Național, înregistrând 4,0% puncte de rating și 15,6% cotă de piață, iar pe targetul All Urban, stația TV a acumulat 3,2 % Rating și 12,9% cotă de piață, scrie Capital.