Cum e îngropat litoralul românesc în culisele politicii românești. Acuzații fără precedent

Cum e îngropat litoralul românesc în culisele politicii românești. Acuzații fără precedent

Vicepreşedintele Comisiei de Transporturi din Camera Deputaţilor, deputatul Marian Mina, a lansat un nou atac dur la adresa ministrului Transporturilor, Cătălin Drulă.

Într-o postare pe Facebook, parlamentarul PSD ironizează numele de familie al ministrului Transporturilor şi îl acuză de proasta gestionare a ministerului. Marian Mina spune despre ministrul Transporturilor că este o „drulă” (n.r. – femeie depravată).

„OFTICILE unei guvernări DRULE şi în politica din #transporturi. Episodul 2. V-am promis o radiografie a celor mai importante proiecte de #infrastructură rutieră din România şi, după ce am discutat despre autostrăzile din Muntenia, astăzi vreau să vorbim despre DOBROGEA.

Se pare ca Portul #Constanța reprezintă o mare frustrare și un mare «dezechilibru» național. Inclusiv traficul turistic generat de litoral reprezintă o «chestie» care generează un «dezechilibru» și o lipsă de echitate față de Transilvania, de exemplu. Astfel, având în vedere că Marea Neagră nu poate fi mutată, în vederea compensarii «dezechilibrului», «drula» de la Ministerul Transporturilor a decis următoarele:

Ne puteți urmări și pe Google News

Transformarea municipiilor Arad și Timisoara în «porturi», la nu mai puțin de 3 autostrăzi; Implementarea Autostrăzii Timişoara – Moravița, pentru ca timișorenii să se ducă la plaje, numai că NU LA NOI, ci în Muntenegru. #Litoralul nostru nu trebuie să le mai placă!;

Ministrul Transporturilor, acuzat de un rival din PSD

Marian Mina

Nefinalizarea Autostrăzii Sibiu – Pitești, autostradă care ar putea lega Dobrogea, Portul Constanța și Litoralul (ce e drept, Litoralul Românesc) cu Europa de Vest. Secțiunea 2-a a acestei autostrăzi, secțiune care nu a venit «pomană» de la predecesorii domnului ministru, nu este nici măcar abordată la un nivel care să confirme o intenție în finalizare.

Lipsesc investiții #esențiale pentru fructificarea atuurilor zonei, dar nebunii din guvern nu au minima capacitate intelectuală să continue dezvoltarea Portului Constanța, mai ales în contextul dezvoltării Canalului Istanbul de către Turcia, crearea unei linii MODERNE de #ferryboat cu Georgia și investiții într-un port acolo pentru penetrarea pe linia Asiei Centrale și deschiderea spre Caucaz, pe modelul Ungariei care creează un port lângă Trieste.

Nu mai discutăm de necesitatea URGENTĂ, de vreo 20 de ani, de a crea #legături rapide spre sudul litoralului și spre Delta Dunării pentru a le pune în valoare. Întrebarea este când vor ajunge cei din Dobrogea să profite de ele? Probabil, cu asemenea guverne populate de «drule», NICIODATĂ!

#Dezvoltarea echilibrată și echitabilă, dacă va apărea, va apărea doar după 30-40 de ani, în orice caz, după ce probabil că se va termina cu finanțările europene nerambursabile”, a scris Marian Mina despre Cătălin Drulă în postarea urcată pe Facebook.