Schimbarea strategică a Kanal D, care a mutat serialul „Suleyman Magnificul-Sub domnia iubirii” în zilele de joi și vineri, a urcat postul turcesc în clasamentul televiziunilor de pe locul 4 pe locul 3, în acest interval orar.

Deşi postul turcesc domina audiențele serilor de luni și marți, șefii Kanal D au hotărât să arunce serialul în luptă cu cele mai puternice show-uri ale momentului: Next Star (Antena 1) și „Las Fierbinți” (joi) și „Românii au talent” (vineri).
Producția, o călătorie ro­man­țată în orientul secolului al XVI-lea, când la conducerea Imperiului Otoman se afla Suleyman Magnificul, a fost lider de audiență în toate țările în care a fost difuzată.

Cum arată audiențele

Comparând media săptă­mâ­nilor 24.02.2014 – 09.03.2014 (program anterior) și a săptămânilor  17.03.2014-30.03.2014 (program nou) pe intervalul orar Prime-Time, 20.00-24.00, Kanal D a înregistrat o creștere de 25% rating și 33% share pe targetul 18-49 Urban – o creștere în medie de 32.000 de telespectatori.

Comparând cele două perioade, dinaintea modificării programului și de după, se observă o creștere a zilelor de joi și vineri, atât pe targetul 18-49 Urban cât și pe All Urban. Pe targetul 18-49 Urban, Kanal D a câștigat în medie 173.000 telespectatori în zilele de joi și 166.000 telespectatori în zilele de vineri, între orele 20.00-24.00, iar pe all urban, Kanal D a câștigat în medie 509.000 telespectatori în zilele de joi și 443.000 telespectatori în zilele de vineri.

Te-ar putea interesa și: