Dieta Spark a fost concepută în 1996 și are rolul de a accelera metabolismul. 

Dieta Spark are 4 etape esențiale, conform dcnews.ro.

 1) Fast Break e etapa în care te obişnuieşti cu dieta Spark şi în care înveţi să controlezi alimentația, nivelul activității fizice depuse.

2) Healthy Diet Habits e etapa în care afli noi tehnici prin care vei atinge greutatea ideală. Această săptămână te învaţă cum să bei mai multă apă, să îţi controlezi porţiile.

3) Lifestyle Change face trecerea la noul stil de viaţă. Descoperi cum să îţi păstrezi motivația pentru o perioadă lungă de timp.

4) Spreak the Spark e etapa în care înregistrezi succesul și poţi începe să îi ajuţi şi pe cei din jur să slăbească.

În cazul ăn care ai o activitate fizică medie, poți consuma zilnic 1500 de calorii. Planul de alimentație trebuie să cuprindă trei mese principale şi două gustări pe zi. Fiecare masă ar trebui să aibă carbohidrați în proporție de 45-65%, grăsimi în proporţie de 20-35% şi proteine în proporţie de 16-35%.

Exercițiile fizice joacă un rol important în succesul dietei Spark.  Acestă dietaă se bazează în general pe fibre, cele mai multe luate din legume si fructe.  

Dacă reușești să respecți planul fără să sari peste mese, să faci exerciții în mod regulat şi să limitezi aportul caloric la aproximativ 1500 pe zi poți slăbi câteva kilograme încă din primele două săptămâni.  

 

 

Te-ar putea interesa și: