Studenții luați peste picior de angajații CFR: oricum nu ați dat bani pe bilet, ce mai comentați?

Studenții luați peste picior de angajații CFR: oricum nu ați dat bani pe bilet, ce mai comentați?

O întâmplare lipsită de orice deontologie profesională a fost semnalată de o studentă pe Facebook. Aceasta reclamă modul în care casierii CFR, dar și ceilalți pasageri, se poartă cu studenții. Amintim faptul că aceștia, conform Legii Educației, circulă gratis. Costurile biletelor sunt plătite companiei CFR de către statul român

Redăm mai jos postarea studentei de pe Facebook: 

„În secolul 21, în trenurile CFR din Romania nu funcționează aerul condiționat.  Nu există geamuri care să poată fi deschise pentru că se presupune că există climatizare.

Fierbem în suc propriu, atât studenți cât și alți călători. Replica este: "oricum nu ați dat bani pe bilet, ce mai comentați?"

Ne puteți urmări și pe Google News

Ne vom face oare bine vreodată?!”, se arată în postare. Contactată de jurnaliștii EVZ, studenta ne-a mărturisit, sub protecția anonimatului că această recplică a primit-o prima dată de la casieră atunci  „când am așteptat 40 de minute la coadă. Ulterior, colegii mei călători, care consideră ca mor de cald din cauza aglomerării trenurilor cu studenți”

Postarea de pe Facebook a strâns într-un timp foarte scurt numeroase reacții și comentarii, enumerându-se astfel  multe alte nemulțumiri la adresa CFR-ului.

„Same here spre Brașov. Și trebuia să plecăm acum 20 minute 🙂 Dar e ok, ne bronzâm...”, comentează o studentă.

„Am pățit. București - Constanța, Focșani - București, Cluj - Iași (dar cu frigul în ultimul exemplu), aceeași poveste. Și când vine vorba de locuri la clasa a II-a, verific pe site dacă mai există, că uneori li se pare ok casierițelor să spună că nu mai sunt locuri, doar pentru că nu le plătim”, își povestește experiența o altă studentă.

„Știu și povestea asta. Sau cea cu refuzul de a ne schimba biletele, deși e dreptul nostru...”, este un alt comentariu.

 

Pentru a lua o reacție la cele semnalate, jurnaliștii EVZ au luat legătura cu reprezentanții CFR. Aceștia au fost redirecționați către o solicitare scrisă, deoarece trebuie să se verifice dacă cele povestite de jurnaliști se adeveresc. Vom reveni cu răspunsul CFR în măsura în care ăl vom primi.

Dacă ați întâmpinat alte astfel de cazuri puteți să ni le semnalați pe e-mail sau prin mesaje AICI