Carte despre pubertate pentru școlărițe

Carte despre pubertate pentru școlărițe

O carte despre pubertate poate duce la creșterea semnificativă a cunoștințelor și la rezultate pozitive pentru sănătatea fetelor de vârstă școlară.

Despre ce este vorba în carte

Un studiu realizat la Columbia University Mailman School of Public Health a constatat că fetele tinere din zona metropolitană New York care au primit o carte despre pubertate și menstruație au fost mai susceptibile de a avea cunoștințe sporite legate de aceste subiecte după citirea cărții.

Studiul, publicat în jurnalul BMC Public Health, a evidențiat, de asemenea, schimbări pozitive în ceea ce privește convingerile și atitudinile față de activitatea fizică în timpul ciclului și față de adresarea de întrebări despre menstruație, comparativ cu un grup de control de fete cărora li s-a dat o carte alternativă despre alimentația sănătoasă.

Studiul este primul care evaluează rezultatele învățării asociate cu citirea unei cărți educaționale ilustrate privind pubertatea și perioadele scrise pentru fete în SUA.

Creșterea cunoștințelor

Cercetătorii au urmărit să umple golul în înțelegerea utilității educației privind pubertatea în SUA și să sublinieze importanța educației privind pubertatea la momentul potrivit.

Cartea ilustrată a integrat poveștile primei perioade și experiențele fetelor cu venituri mici și subreprezentate, arătând că fetele care au fost repartizate aleatoriu să citească cartea despre pubertate - independent și fără instruire - au experimentat o creștere generală a cunoștințelor, în special legate de schimbările corpului fizic, tipurile de produse menstruale și siguranța exercițiilor în timpul perioadei menstruale.

Studiul a constatat că fetele care au citit cartea despre pubertate au înregistrat o creștere cu 8% a scorului general de cunoștințe, comparativ cu cele care au citit cartea alternativă.

La ce folosește această carte

Cele care nu au avut încă menstruația au avut o creștere medie de 12% a cunoștințelor, o diferență semnificativă în comparație cu cele care au avut deja menstruația.

Studiul contribuie la cercetarea limitată privind educația suplimentară privind pubertatea și impactul acesteia asupra cunoștințelor și atitudinilor fetelor față de pubertate și, deși o multitudine de cărți conexe scrise pentru fetele din SUA au existat în ultimele câteva decenii, au existat puține evaluări riguroase efectuate cu privire la conținutul sau livrarea acestora.

Intervenția a fost eficientă în ceea ce privește îmbunătățirea cunoștințelor, în special în rândul fetelor care nu au experimentat încă prima menstruație și subliniază importanța direcționării învățării timpurii pentru educația privind sănătatea pubertății, potrivit medicalxpress.

 

Ne puteți urmări și pe Google News