Având vânzări anuale combinate în valoare de 170 de miliare de dolari, cele două mari lanţuri de hipermarketuri au format o alianţă, cu scopul de a se folosi de puterea lor de achiziţie astfel încât să reducă preţurile unor furnizori, la rândul lor giganţi, precum Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Danone.
Strategia pe care au aplicat-o cele două mari companii se numeşte, în termeni de marketing, co-branding, iar parteneriatul va ţine 3 ani, urmând a intra în vigoare în luna octombrie. Este cel mai recent parteneriat din industria de retail din Europa şi are loc şi pe fondul faptului că gigantul american Amazon începe să acapareze piaţa europeană.
“Alianţa, ale cărei condiţii financiare nu au fost date publicităţii, va acoperi relaţiile strategice cu furnizorii globali în domenii cum ar fi serviciile de marketing, colectarea datelor, achiziţionarea comună a produselor propriilor branduri şi bunuri care nu sunt destinate revânzării", se arată într-un comunicat al Carrefour.
La o astfel de strategie a recurs şi Ferrari, care încă din 2011 şi-a unit forţele cu producătorul de articole sport Puma.