Brandul României, provovat de oameni care au lucrat pentru Pepsi şi L'Oreal

Brandul României, provovat de oameni care au lucrat pentru Pepsi şi L'Oreal

Ministerul Turismului condus de Elena Udrea a apelat la compania de consultanţă în management şi planificare strategică de business EMC South Central Europe - The Network pentru a implementa proiectul de promovare a brandului turistic al României. Echipa implicată în proiect este formată din profesionişti cu experienţă de peste 15 ani în marketing, în companii precum Pepsi, Beiersdorf, General Electric, L'Oreal.

Compania va asigura, în următorii trei ani, consultanţă pentru minister privind coordonarea activităţilor de promovare a brandului turistic al României, începând cu elaborarea, implementarea şi verificarea execuţiei planurilor anuale de marketing turistic, împreună cu terţi parteneri (agenţii de publicitate/relaţii publice/media). Totodată, compania va asista Ministerul Turismului în realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum şi în toate procesele activităţii de promovare: creaţie, producţie, planificare şi cumpărare media, relaţii publice, comunicare on-line, cercetare şi monitorizare. De asemenea, compania va fi implicată în toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achiziţiile necesare, la evaluarea şi selectarea prestatorilor precum şi managementul relaţiei cu operatorii economici selectaţi.

Valoarea contractului pe întreaga perioadă de trei ani este de 3.256.218 lei fără TVA.Bani sunt asiguraţi din fonduri europene.

Echipa de proiect a companiei este formată din patru consultanţi seniori şi un manager de proiect. Aceştia vor lucra cu  cu responsabilii de proiect din cadrul ministerului condus de Elena Udrea. Membrii echipei sunt specialişti şi practicieni cu experienţă vastă în companii multinaţionale şi româneşti, în domenii precum planificare strategică, management şi marketing.

Ne puteți urmări și pe Google News

Compania a fost selectată în urma unei licitaţii. Criteriul de atribuire a fost preţul cel mai scăzut, aplicabil după selectarea candidaţilor calificaţi, în baza evaluării capacităţii tehnico-profesionale a ofertanţilor. Etapa de evaluare a presupus ca membrii echipei să facă dovada că deţin experienţă similară în derularea a cel puţin unui proiect cu valoare de cel puţin 10 milioane de euro, fiind punctate, totodată, o serie de criterii precum: numărul de proiecte de marketing în care membrii echipei au experienţă, vechimea în activitatea de marketing, experienţa în corporaţii multinaţionale, vechimea în poziţia de director de marketing precum şi numărul de branduri lansate (în cazul managerului de proiect).