BRANDUL românesc de ÎMBRĂCĂMINTE cu afaceri de peste 2 MILIOANE de EURO inaugurează al 11-lea MAGAZIN. AFLĂ despre cine este vorba
- Andrei Niculae
- 15 decembrie 2014, 11:12
Brandul românesc de îmbracaminte Mizar, inaugurează cel de-al 11-lea magazin al rețelei, în Băneasa Shopping City. Noul spațiu cu o suprafață de 120 m2 a necesitat o investiție de 100.000 euro.
Înființat în anul 1996, brandul a ajuns astăzi la o rețea proprie de 11 magazine în centre comerciale din întreaga țară, în care lucrează peste 50 de angajați. În plus, compania deține peste 1.000 m2 de spații moderne de producție, ateliere proprii de creație, colecții anuale ce cuprind peste 1.000 de modele noi.
“Ne dorim să investim cât mai mult în comunicarea brandului și să ne întărim prezența în cele mai importante spații comerciale din țară. Magazinul din Băneasa Shopping City este menit să poziționeze Mizar în același context cu concurența noastră și să aducă publicului o alternativă românească, de calitate superioară, cu personalitate puternică. Este un proiect de business în care am investit multă pasiune și resurse si încercăm de la an la an, nu numai să rămânem relevanți, ci să propunem noi trenduri pe piață prin standardul înalt de calitate și design cu care i-am obișnuit deja pe clienții noștri’’ a declarant Dan Lupu, manager general Mizar.
În 2013 cifra de afaceri a companiei a depășit 2.000.000 de Euro, iar compania estimează că va atinge pragul de 2.250.000 de Euro în 2014. Strategia de viitor a brandului este concentrată pe extinderea rețelei de retail, în toate orașele importante din Romania, iar ritmul propus pentru 2015 este de 3-4 noi magazine pe an. Un alt aspect al strategiei de dezvoltare a companiei în următorii ani este diversificarea colecțiilor actuale, ce conțin peste 1.000 de modele anual.