Banca Revolut, ținta unui atac cibernetic. Fondurile clienților nu au fost puse în pericol de hackeri

Banca Revolut, ținta unui atac cibernetic. Fondurile clienților nu au fost puse în pericol de hackeri Sursa foto. Flickr

Un atac cibernetic a fost lansat recent asupra clienților Revolut. Atacul a compromis parțial datele personale a zeci de mii de utilizatori. Totuși, reprezentanții băncii au declarat că fondurile nu au fost compromise.

Revolut Bank a precizat într-un comunicat că nu au fost accesate fondurile clienților afectați de atacul cibernetic. De asemenea, toți utilizatorii și-au putut folosi cardurile ca de obicei. „Am identificat imediat și am izolat atacul pentru a-i diminua semnificativ efectele”, au transmis reprezentanții Revolut. În plus, ei au mai adăugat că hackerii nu au reușit să acceseze fonduri. Mai mult, clienții afectați au fost contactați prin email și înștiințați cu privire la atac.

„Recent, Revolut a fost ținta unui atac cibernetic. Acesta a condus la accesul unei terțe părți neautorizate la detaliile unui procent foarte mic de clienți (0,16%), pentru foarte puțin timp. Am identificat imediat și am izolat atacul pentru a-i diminua semnificativ efectele și i-am contactat pe clienții afectați. Clienții care nu au primit informarea prin email nu au fost afectați. Pentru a fi foarte clari, precizăm că nu au fost accesate sau sustrase fonduri. Banii clienților au fost și sunt în siguranță, la fel ca întotdeauna”.

Ce se întâmplă cu fondurile clienților Revolut

Compania a mai anunțat că toți clienții își pot accesa fondurile și pot folosi cardurile ca de obicei. De asemenea, Revolut a asigurat că acest tip de incidente sunt tratate cu maximă seriozitate. În plus, în același comunicat, Revolut și-a prezentat „cele mai sincere scuze clienților care ar fi putut fi afectați de acest incident”. În final, reprezentanții au dorit să asigure clienții că securitatea lor și a datelor lor sunt o prioritate de top pentru Revolut.

Ne puteți urmări și pe Google News

Aplicația Revolut este utilizată de zeci de milioane de oameni din toată lumea. Este o aplicație financiară care s-a lansat în 2015 în Marea Britanie, cu servicii de transfer de bani și schimb valutar. În prezent, peste 20 milioane de clienţi persoane fizice din lume și mai mult de 500.000 de clienţi B2B folosesc serviciile aplicației pentru a realiza peste 250 de milioane de tranzacții pe lună, informează RomâniaTV.