Evenimentul Zilei > Economie > AUTOSTRADA Sibiu – Pitești: A fost semnat contractul pentru studiul de fezabilitate. LA ANUL ar trebui să înceapă construcția
AUTOSTRADA Sibiu  – Pitești: A fost semnat contractul pentru studiul  de fezabilitate. LA ANUL ar trebui să înceapă construcția

AUTOSTRADA Sibiu – Pitești: A fost semnat contractul pentru studiul de fezabilitate. LA ANUL ar trebui să înceapă construcția

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnata astăzi contractul „Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Piteşti", valoarea totală a contractului fiind de 29,07 milioane de lei, fără TVA, a anunțat CNADNR.

În prezent, între localităţile Sibiu – Pitesti se realizează în special pe drumul naţional DN 7, drumul european E 81 şi este de aproximativ 160 km, timpul minim de parcurs fiind de 2 ore şi 30 minute, se menționează în comunicat.

 
Contractul semnat astăzi va avea o durată de implementare de 17 luni, cinci luni fiind alocate elaborării studiului de fezabilitate pentru Secţiunea 1 Sibiu-Boiţa şi Secţiunea 5 Curtea de Argeş-Piteşti și alte 12 pentru Secţiunea 2 Boiţa-Racoviţa, Secţiunea 3 Racoviţa-Văleni, Secţiunea 4 Văleni-Curtea de Argeş şi Secţiunea 6 DN 73C Tigveni-Râmnicu Vâlcea. 
 
Ulterior, va exista o perioadă de cinci luni pentru Asistenţa Beneficiarului pentru lansarea şi finalizarea licitaţiilor de lucrări pentru construcţia Autostrăzii Sibiu – Piteşti, ceea ce înseamnă că construcția autostrăzii ar putea începe spre finalul lui 2016, începutul lui 2017. 
 
Contractul a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă conform (OUG 34/2006) Asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala București – Tecnic Consulting Enegineering SRL, (Lider de Asociere Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala București).

Finanțarea proiectului este asigurată din Fonduri de Coeziune (FC 85%) și Bugetul de Stat (GOR 15%).    
 
" În aceste condiţii, lucrările efective la Autostrada Sibiu – Piteşti ar putea începe în anul 2016. Acest proiect a fost identificat în Master Planul General de Transport ca fiind prioritate zero, astfel închizându-se Coridorul IV Pan European, Nădlac – Constanţa", a declarat Directorul General – Narcis Ştefan Neaga.

Informaţiile publicate de evz.ro pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Publicat in categoriile: Economie
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: