Sesizarea a fost făcută de deputatul de Timiş din partea Uniunii Bulgare din Banat, Niculae Mircovici, condamnat la 6 luni de închisoare cu suspendare pentru conflict de interese încă de anul trecut, dar rămas încă în Parlamentul României, informează Realitatea.

Pentru lucrările la tronsonul Traian Vuia – Margina care face parte din lotul doi al autostrăzii Lugoj – Deva, Mircovici denunţă faptul că s-a folosit argilă în loc de piatră într-o zonă mlăştinoasă, ducând la alunecările de teren.

Firma italiană Salini Impregilo nu recunoaşte expertizele care o incrimineaza si a amenintat chiar ca va da statul roman in judecata, scrie OpiniaTimisoarei.

Experţii chemaţi la faţa locului au confirmat faptul că materialele folosite sunt mediocre şi au adăugat că se pot face modificări fără a fi nevoie ca drumul să fie demolat.

„Acum se lucreaza la tronsonul de autostrada Traian Vuia – Margina, in dreptul localitatii Dumbrava, iar autostrada trece printr-o zona mlastinoasa. in 2015 si datorita secetei compania constructoare a folosit mii de masini de argila realizand un strat de doi metri grosime prin care a acoperit golul mlastinos in loc sa foloseasca piatra", a spus Mircovici pentru Economica.net.