Se întâmplă pentru prima oară în istoria postului Pro TV, de la înființarea sa în urmă cu 25 de ani, să piardă categoric în topul audiențelor chiar pe 1 decembrie. Conform măsurătorilor, Antena 1 a condus de-a lungul întregii zile, încă de la primele ore ale zilei. Programele postului, precum „Neatza cu Răzvan și Dani”, „Observatorul”, „Acces Direct” sau „iRoast Istoric” s-au clasat pe primele locuri pe toate segmentele de public.

În medie, Antena 1 a avut aproximativ 850.000 de privitori care i-au urmărit programele în prima zi a lunii decembrie, în vreme ce emisiunile difuzate de postul rival, Pro TV, au înregistrat în jur de 780.000 de telespectatori.

Pe întreaga zi, de 1 decembrie, pe segmentul „Național”, Antena 1 a condus topul audiențelor cu 867.000 de urmăritori, urmată de Pro TV cu 786.000 de privitori și Kanal D cu 540.000 de telespectatori.

Diferența s-a menținut și în mediul „Urban”, programele Antena 1 fiind urmărite de 440.000 de spectatori, în medie, în vreme ce la Pro TV s-au uitat doar 368.000 de privitori, iar la Kanal D 232.000 de urmăritori. Pe segmentul „Comercial”, tinerii au preferat Antena 1 (165.000), însă lupta cu Pro TV a fost mai strânsă (152.000). Kanal D a urmat cu 79.000 de privitori.

Pro TV a pierdut în prime-time

Pro TV a pierdut și bătălia la audiențe și pentru prime-time, între orele 19.00 și 23.00, picând pe locul 3 la „Național” și reușind să revină pe locul 2, după Antena 1, pe „Urban” și pe „Comercial”.

Pe „Național”, Antena 1 a fost liderul serii cu 1.678.000 de privitori, cu Observatorul și o nouă ediție din „Chefi la cuțite”, în vreme ce Kanal D s-a clasat pe locul 2 cu 1.462.000 de urmăritori, iar Pro TV, care a avut Știrile Pro TV și „Vocea României” s-a situat pe locul 3 cu 1.416.000 de telespectatori.

Show-ul „Chefi la cuțite”, difuzat de Antena 1, a fost urmărit de aproximativ 1.690.000 de personae, în vreme ce „Vocea României”, de pe Pro TV a avut doar 1.107.000 telespectatori.

În mediul „Urban”, Antena 1 și-a păstrat primul loc, cu 925.000 de urmăritori, în vreme ce Pro TV a recuperat, ajungând pe locul 2, cu 756.000 de privitori, iar pe locul trei s-a clasat Kanal D cu 676.000 de telespectatori.

Pe segmentul „Comercial”, tinerii au pus Antena 1 pe prima poziție cu 436.000 de privitori, în vreme ce Pro TV s-a clasat pe locul 2 cu 333.000, iar Kanal D pe trei, cu 216.000 telespectatori.