Ce audiență a făcut emisiunea concurs Vocea României, difuzată la ProTv
- Ionut Gogean
- 10 septembrie 2017, 17:20
Vocea României a debutat vineri seară cu un nou sezon și toată lumea a așteptat cu nerăbdare primul episo cu noul juriu, în care Adi Despot a veenit în locul lui Marius Moga. Audiențele au fost pe măsură.
Cifrele show-ului de la ProTV au fost de trei ori mai mari decât locul următor, ocupat de Antena 1, care anul trecut stătea mai bine în audiențe cu show-ul X-Factor, care era difuzat în același timpă cu Vocea României, potrivit Paginademedia.ro
Astfel, audiența emisiunii concurs Vocea României a fost peste debutul de anul trecut, iar în ceea ce privește cota de piață, pe segmentul comercial, emisiunea a avut cea mai bună evoluție din istoria show-ului, mai exact o medie de aproape 40%, ceea ce înseamnă că 40% dintre cei între 18 și 49 de ani care aveau televizoarele deschise erau pe Pro TV, mai scrie sursa citată.