Apare de pe 2 aprilie. PRO TV dă marea lovitură! Emisiunea pe care o așteptau toți românii

Apare de pe 2 aprilie. PRO TV dă marea lovitură! Emisiunea pe care o așteptau toți româniiCanale TV. Sursa: arhiva EVZ

Schimbare totală în televiziune, căci PRO 2 redevine ACASĂ, aducând două producții noi: Mâncare pe care, care va începe din 4 aprilie și MasterChef: Restul e plăcere!, emisiuni ce combină divertismentul cu domeniul gastronomic într-o manieră inedită. Chef Radu Dumitrescu, Chef FOA și Chef Joseph Hadad sunt gazdele emisiunii MasterChef: Restul e plăcere!, iar principalul lor obiectiv este ca românii să învețe să gătească productiv, fără să irosească alimentele din bucătărie.

Emisiunea MasterChef: Restul e plăcere! nu te învață doar să gătești, ci și să nu irosești mâncarea.

O idee inedită stă la baza show-ului culinar

MasterChef: Restul e plăcere! vrea să educe publicul din România cu privire la importanța de a nu irosi alimentele, în contextul în care, 1,3 milioane de tone de mâncare sunt aruncate la gunoi, anual.

Chef Radu Dumitrescu, Chef FOA și Chef Joseph Hadad sunt gazdele emisiunii, iar principalul lor obiectiv este ca românii să învețe să gătească productiv, fără să irosească alimentele din bucătărie.

O vedetă va fi invitată în cadrul fiecărei ediții a competiției culinare, iar aceasta are rolul de a provoca participanții să gătească cât mai eficient, cu resturile de mâncare puse la dispoziție de echipa MasterChef.

Chefii vor avea de pus pe masă câte o farfurie, ce va fi jurizată chiar de vedeta invitată în emisiune, iar la fiecare ediție scopul bucătarilor este de acumula cât mai multe puncte, ce se vor transforma în avantaje în competițiilor viitoare.

Mâncare pe care, show internațional de succes

Al doilea format lansat este emisiunea Mâncare pe care, ce se bazează pe un show internațional de mare succes, distribuit în aproape 50 de țări. Ideea de bază a emisiunii este ca cinci bucătari amatori să găteasă, rând pe rând, câte o cină pe care să o servească celorlalți participanți, miza emisiunii fiind desemnarea celei mai bune gazde dintre cei care participă.

Actorul Andrei Aradits va comenta secvențele din fiecare ediție a emisiunii, prin stilul său plin de umor și ironie.

Din luna aprilie vom afla cine sunt participanții primei ediții a emisiunii, și tot în această primăvară, postul PRO2 va reveni la numele care l-a consacrat, ACASĂ.

Mutare de proporţii la PRO TV!

PRO TV a făcut noi modificări în programele canalelor secundare. În curând, PRO 2 va purta numele de ACASĂ, brandul cu cele mai spectaculoase telenovele, iar PRO X se transformă în PRO Arena.

ACASĂ vine la pachet cu o serie de seriale internaționale și filme romantice pentru femei , iar PRO ARENA va fi potrivit pentru bărbați. Aceștia pot viziona evenimente sportive, emisiuni de specialitate, filme de acțiune, documentare, dar și diverse reality-show-uri.

„Din moment ce PRO TV este liderul incontestabil în rândul celor mai mari canale TV din România, este acum momentul să dezvoltăm canalele secundare. Viziunea noastră este clară: PRO TV e un post TV generalist, care targetează o audiență vastă, prin urmare ne dorim să dezvoltăm canale secundare puternice care pot targeta anumite profile – unul pentru femei (ACASĂ) și unul pentru bărbați (PRO ARENA).

Nu doar că aducem înapoi brand-ul ACASĂ, ci îl și reinventăm și îl aducem în prezent. PRO ARENA nu este un canal de sport sau unul pentru seriale, este toate acestea și ceva în plus – este un post TV care combină toate tipurile de conținut de interes pentru audiența masculină din România”, declară Antonii Mangov, Programming Director.

Surpriză uriașă pentru telespectatori

ACASĂ și PRO ARENA vin și cu o grafică inedită, cu ajutorul căreia telespectatorii vor avea o experiență de neuitat. Noile emisiuni oferite de PRO TV vor fi anunțate în curând.

„ACASĂ a fost foarte aproape de publicul român și ne-am dorit ca odată cu revenirea la numele inițial să păstrăm o parte din identitatea grafică a vechiului post. În ceea ce privește noua față a canalului PRO X, când am pus pe hârtie primele idei ne-am gândit la un loc imens, virtual, unde tot publicul masculin se poate strânge și unde poate lua parte la spectacole sportive, concerte, show-uri de acțiune și comedie – toate în același loc ca într-o mare, mare ARENĂ. Grafic o să vedem schimbări destul de importante”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director.

Ne puteți urmări și pe Google News