Al Treilea Război Mondial: Multinaționalele împotriva lui Trump (II). Divizia de presă anti-Trump

Al Treilea Război Mondial: Multinaționalele împotriva lui Trump (II). Divizia de presă anti-Trump

În prima linie a campaniei de diabolizare a lui Donald Trump se află așa-numita presă „mainstream”, trusturi mass-media cu anvergură globală aflate în proprietatea unor miliardari din Top 100 mondial

Am publicat ieri un prim episod din analiza pe care fostul diplomat Ovidiu M. Curea o semnează în revista Art-Emis, intitulată „Donald Trump și noua ordine mondială - Al Treilea Război Mondial”, în care erau prezentate principalele componente ale campaniei de compromitere și delegitimare a președintelui american.

În episodul de astăzi, sunt trecute în revistă principalele guri de tun folosite împotriva lui Trump: marile trusturi de presă.

Titlul și subtitlurile aparțin redacției Evenimentul zilei. (EVZ)

Antihristul a sosit și are un nume: Donald

Argumentul final care se aduce în campania neobosită și nesfârșită anti-Trump este faptul că acesta a câștigat președinția în urma obținerii majorității voturilor electorilor, dar a avut mai puține voturi populare decât contracandidata sa democrată, Hillary Clinton, ceea ce i-ar delegitima într-un fel victoria.

Răspunsul lui Trump este de o simplitate și de o logică dezarmantă atunci când spune că, în campania electorală el s-a concentrat pe câștigarea voturilor, pentru că numai așa putea ajunge la Casa Albă conform constituției americane. Dacă aceasta ar fi prevăzut că victoria era dată de numărul voturilor populare și nu de cele ale electorilor, atunci el s-ar fi concentrat pe câștigarea voturilor populare și ar fi făcut, desigur, o campanie diferită

 Nu, pare să spună cineva, Trump este un președinte ilegitim, nimic din ceea ce face Trump nu este bine, ci este dăunător, este distructiv, este imoral, este împotriva progresului, este împotriva viitorului omenirii. Trump este inamicul numărul unu. Antihristul a sosit și el se cheamă Donald Trump. Inamicul cui? Inamicul americanilor pentru care vrea să facă America mare din nou (Make America Great Again)?

Pe cine deranjează întărirea Statelor Unite?

Cine luptă cu atâta fervoare, de dimineața până seara și peste noapte împotriva lui Trump? Pe cine deranjează într-atâta programele sale de dezvoltare și consolidare a Statelor Unite? Teai duce cu gândul la adversarii tradiționali ai Americii, la Rusia și la China, dar liderii acestora nu au nimic cu victoria lui Trump din alegerile pentru Casa Albă. În rolul de contestatari și adversari înverșunați se manifestă, în mod surprinzător, persoane și instituții din interiorul SUA sau din țările europene tradițional aliate cu SUA Și cine sunt aceste persoane și instituții vestice care se opun planurilor și programelor lui Trump? Cine și de ce?

Multimiliardarii din spatele atacurilor

Vedem că trusturi de presă multinaționale din care fac parte New York Times, BuzzFed News, CNN, Los Angeles Times, Politico, BBC, Huffington Post, Washington Post, Wall Street Journal nu publică decât știri senzaționalist - negative despre Trump, distructive, ironice, sugestiv - acuzatoare.

FOTO; Manifestație anti-Trump la New York: pe pancarte apare o femeie cu steagul Americii purtat ca văl islamic FOTO: AGERPRES

Coloșii media și puterea lor distrugătoare

Pentru a ne da seama de puterea financiară a acestor trusturi să amintim doar că CNN are o cifră de afaceri de 19 miliarde dolari și este deținută de multimiliardarul american Ted Turner, cu o avere personală de peste 3 miliarde dolari. New York Times aparține multimiliardarului mexican Carlos Slim, deținător al unui adevărat imperiu al telecomunicațiilor Forbes, are o avere de 72 miliarde dolari. Prin întreprinderile lui din Mexic, Telmex și Grupo Carso, realizează 3% din PIBul Mexicului. Wall Street Journal a fost achiziționat în 2007 cu suma de 5 miliarde dolari de australianul Rupert Murdoch, proprietarul unui lanț mediatic și financiar cu 48 000 salariați și cu o cifră de afaceri de 33 miliarde dolari.

Mai vedem că staruri de cinema, cântăreți, scenariști sau regizori aparținând multinaționalelor industriei de divertisment de la Hollywood cu cele 38 de entități ale sale, fiecare manevrând cifre de afaceri miliardare, nu obosesc în a-l demoniza pe Trump, a-l repudia și a încerca să-l izoleze ca pe un lepros.

Frustrarea și banii irosiți ai lui Soros

Mai vedem că multinaționale, precum cele conduse de Soros nu fac economii în a sponsoriza demonstrații anti- Trump, plătind câte 16 dolari de protestant/oră, după ce a susținut cu 13 milioane de dolari campania contracandidatei lui Trump, lui Hillary Clinton. Frustrarea lui Soros este mare pentru că plasamentele sale au suferit pierderi de cca. 1 miliard de dolari prin câștigarea alegerilor americane de către Trump și nu de către preferata sa, Hillary Clinton. Soros este miliardarul iudeo-maghiar, care, după Forbes, are o avere de 25,2 miliarde dolari, cel care apreciază că cele mai fericite clipe al vieții sale au fost cele în care Ungaria s-a aflat sub ocupație germană în timpul celui de Al Doilea Război Mondial, perioadă din care se trage și grosul averii făcute de tatăl său.

După cum observăm, de fiecare dată când vorbim despre adversarii lui Trump apar cuvintele multinaționale și multimiliardar. Ce sunt de fapt aceste multinaționale multimiliardare și de ce ar fi ele împotriva lui Trump?

VA URMA