Vânzări record de pachete turistice

Vânzări record de pachete turistice

Pe timp de criză românii dau buzna în agenţiile de turism. Directorul general al companiei Eximtur, Lucia Morariu, susţine că în perioada 1 ianuarie -31 martie s-au vândut cu aproape 230% mai multe pachete turistice decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Acest lucru s-a datorat în mare parte, programului naţional de “înscrieri timpurii”, desfăşurat în perioada 1 februarie – 31 martie 2009, prin care agenţia a vândut pachete turistice în valoare de peste 2,8 milioane de lei.

“În primul trimestru al anului 2009, Eximtur a avut vânzări totale de pachete de vacanţă în Romania de 4,5 milioane de lei. Din această sumă, 2,8 milioane de lei sunt vacanţele cumpărate prin programul înscrieri timpurii”, a declarat Lucia Morariu, director general al agenţiei.

Programe speciale Diferenţa de până la 4,5 milioane de lei o reprezintă vânzările de vacanţe în rate, vacanţele la hoteluri care nu au aderat la programul “înscriri timpurii” şi vânzările programelor speciale “o săptămâna de refacere”,  “decada balneară” şi “o săptămână la munte”.

În ceea ce priveşte destinaţiile interne, cele mai multe solicitări au fost pentru Litoral, iar cea mai căutată staţiune a fost Mamaia, urmată de Neptun.

CITIŢI ŞI: Criza economică face destinaţiile de lux accesibile

Ne puteți urmări și pe Google News